پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
۱۷شهریور

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران جزئیات مراسم یوم‌الله ۱۷ شهریور در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران؛ حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران گفت: زنده نگهداشتن روزهایی مانند ۱۷ شهریور یک وظیفه دینی و انقلابی و از مصادیق بارز تعظیم شعائر الهی است.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: جنایت ۱۷ شهریور سند رسوایی رژیم پهلوی است که دامان آنان از این جنایت سخیف پاک نخواهد شد چرا که مأموران رژیم شاه با تیراندازی مستقیم از کشته‌ها پشته ساختند و خیابان‌های تهران را از خون این شهدای مظلوم رنگین ساختند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برای بزرگداشت یوم الله ۱۷ شهریور برنامه‌های ویژه‌ای پیش بینی شده است که ادای احترام و گلباران مزار شهدی ۱۷ شهریور در بهشت زهرا (س) روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از جمله آنها است، که در این مراسم سردار ولی زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران سخنرانی خواهد کرد.

وی همچنین به برگزاری مراسم ویژه در میدان شهدا روز شنبه ۱۷ شهریور ساعت ۱۷:۳۰ در محوطه مقابل شهرداری منطقه ۱۲ تهران اشاره کرد و گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام رضایی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج سخنرانی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمودی اضافه کرد: ۱۷ شهریور از آن روزهایی است که نباید هرگز از یاد برود و پرداختن رسانه‌ها خاصه رسانه ملی و فعالان فضای مجازی به تبیین این رخداد مهم برای جوانانی که آن روز را درک نکردند و بیان زوایای مختلف این جنایت تاریخی در تریبون‌های نماز جمعه در سراسر کشور از جمله برنامه‌های ویژه به مناسبت ۱۷ شهریور ماه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha