جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه / قاسمی فرزاد گفت: بازنشر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقدامات و فعالیت‌های دولت توسط صدا و سیما و رسانه‌ها، یکی از مصادیق جهاد تبیین است.

به گزارش خبنرگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از خبرنگاران صداوسیمای مرکز همدان، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای انتشار اخبار در سطح استان و جامعه، اظهار داشت: بازنشر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقدامات و فعالیت‌های دولت توسط صدا و سیما و رسانه‌ها، یکی از مصادیق جهاد تبیین است.

وی افزود: امروز لازم است تا از همراهی تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف به‌خصوص در مدیریت بحران کرونا و بحران آب قدردانی کنیم.

استاندار همدان ابراز کرد: صدا و سیما علی‌رغم مشکلات موجود اما می‌توان گفت عملکرد قابل قبولی در سطوح ملی و استانی داشته است.

وی با اشاره به نقش صدا و سیما و رسانه‌ها در ترویج فرهنگ مصرف صحیح در جامعه، اظهار کرد: با وجود حل بحران آب، اما رعایت الگوی مصرف بهینه آب توسط مردم استان یک ضرورت است و صدا و سیما و رسانه‌ها نقش به‌سزایی در عرصه فرهنگ سازی دارند.

قاسمی فرزاد به برخی دستاوردهای دولت اشاره کرد و گفت: بیمارستان فوق‌تخصصی اکباتان پس از ۱۴ سال تکمیل و تجهیز شد و به بهره‌برداری رسید و با تدابیر لازم به کودکان که سرمایه‌های کشور هستند، اختصاص یافت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha