پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
تصاویر / چهارمین یادواره معلم شهید سردار علیرضا حاجی بابایی و شهدای عملیات رمضان

حوزه / سردار آبنوش با تأکید بر اهمیت معرفی شهدا و بزرگان استان به عنوان الگوهایی موفق به جوانان، گفت: ما باید شهیدان خود را در بین مردم و جامعه و به خصوص در بین جوانان به خوبی معرفی کنیم و این وظیفه امروز ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، سردار سالار آبنوش شب گذشته در در چهارمین یادواره معلم شهید سردار علیرضا حاجی بابایی و شهدای عملیات رمضان و یادبود حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در همدان، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، دو قدرت بزرگ آن دوران جهان با یکدیگر برای مقابله با ایران متحد شدند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه پس از شروع حمله دشمن، مردم در دفاع از کشور با تمام توان وارد میدان شدند که باید حق آنها را ادا کرد، گفت: شهیدان حاجی‌بابایی، تقی بهمنی و دلاوری از جمله افرادی بودند که حتی اگر در وسط معرکه نیز حضور داشتند، بازهم همه نیروها با دیدن آنها انرژی می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه مفهوم تفسیر آیات قرآنی که شهید حاجی‌بابایی ۴۰ سال برای ما در جبهه ارائه می‌کرد را امروز به خوبی می‌فهمم، ابراز کرد: شهید حاجی بابایی و دیگر شهدای ما، همان موقع جبهه مقاومت امروز را می‌دیدند.

سردار آبنوش با اشاره به نقش نیروهای همدانی در مقابله با دشمن در عملیات رمضان، خاطرنشان کرد: همانطور که شهید سلیمانی در سخنرانی خود به این موضوع تأکید داشت، یگان همدان بود که فتح را در عملیات رمضان انجام داد و نقش موثری در این عملیات ایفا کرد.

وی ادامه داد: دلاورمردان و رزمندگان همدانی در عملیات رمضان در کنار دیگر رزمندگان، توانستند شرایط را به نفع ایران اسلامی تغییر دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اهمیت معرفی شهدا و بزرگان استان به عنوان الگوهایی موفق به جوانان، اظهار کرد: ما باید شهیدان خود را در بین مردم و جامعه و به خصوص در بین جوانان به خوبی معرفی کنیم و این وظیفه امروز ماست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha