پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان از مردم این استان برای برگزاری پرشور مراسم عزاداری ماه های محرم و صفر قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی از مردم برای برگزاری مراسم‌های عزاداری ماه‌های محرم و صفر قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را سپاسگزارم که قلوب ملت ایران را کانون تابش محبت و هدایت و ارشاد اهل بیت عصمت و طهارت(سلام الله علیهم اجمعین) قرار داد.

سلام و صلوات بی‌پایان بر حضرت پیامبر اعظم(ص) و پیشوایان معصوم(علیهم السلام) آن هدایت کنندگانی که مودتشان و عمل به آموزه‌هایشان راه کمال و سعادت برای بشریت است.

محرم و صفر با عزاداری‌های پرشور و شعورش و بیان سوز و حماسه حسینی توسط شاعران و مداحان آئینی و تبلیغ و تبیین معارف اسلامی و آموزه‌های مکتب تشیع توسط روحانیون و مبلغین همچنان تنها مسیر تضمین کننده عزت، آزادگی و رهایی بشریت از ظلم و ستم نظام سلطه است.

مردم شریف ایران اسلامی و مردم استان لرستان این پایگاه و کانون محبت به اهل بیت(علیهم السلام) در دو ماه محرم و صفر خصوصا در دهه اول محرم و دهه آخر صفر با شکوه‌ترین مجالس و اجتماعات را تشکیل دادند و عظمت اسلام، تشیع و پیروان مکتب حضرت امام حسین(علیه السلام) را به نمایش گذاشتند.

امسال اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) که مصادف با جنایات رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و حامیانش بود، با حضور بیش از ۲۰ میلیون زائر حسینی و انبوه عزاداران در دهه آخر صفر در سراسر ایران اسلامی پرشور و شعورتر از گذشته برگزار گردید و این پیام را به جهانیان منتشر کرد که راه غلبه بر ستمگران عالم و رژیم کودک کش، مکتب نجات بخش سالار شهیدان است.

لازم می‌دانم ضمن عرض تبریک ماه ربیع الاول از همه مردم شریف استان لرستان، خصوصاً نوجوانان و جوانان عزیز، هیئت‌های مذهبی، مواکب حسینی در داخل کشور و کشور عراق، روحانیون و مبلغین و وعاظ محترم، ائمه جمعه و جماعات، ذاکرین و مداحان، صاحبان حسینه‌ها، تکایا و بقاع متبرکه، سازمان‌ها و دستگاه‌های خدماتی و امدادی و درمانی، نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی و بسیج مردمی، ستاد عتبات عالیات در امور اربعین، سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و تبلیغی، فعالین حوزه رسانه، صداوسیمای ملی و استانی که زمینه برپایی و استفاده مردم از مجالس محرم و صفر و اربعین را فراهم کردند کمال تشکر و قدردانی را بنمایم و از خداوند متعال عزت و سرافرازی اسلام و مسلمانان و طول عمر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را خواستارم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سید احمدرضا شاهرخی
پانزدهم شهریور ۱۴۰۳ - اول ربیع الاول ۱۴۴۶هجری قمرس

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha