پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
دهه پایانی ماه صفر

حوزه/ مسئول تربیتی تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله‌علیها مشهد تأکید کرد: زمانی که زائر با خستگی راه‌، مورد استقبال مبلغان قرار می‌گیرد، این ارتباط صمیمانه در روحیه آنان اثرگذار است.

خانم فرزانه اسدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با بیان اینکه امسال هم طبق سنوات گذشته، در محور جاده کلات یک موکب در روستای پاژ و همچنین مدارس شهید فرشتیان، تدین و مسجد انصار المهدی(عج) در شهر مشهد به مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله‌علیها واگذار شده بود، گفت: در روستای پاژ مبلغان به صورت شبانه‌روزی مستقر شدند و همچنین پوشش‌دهی فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی دو مدرسه و یک مسجد که محل اسکان بیش از ۷۰۰ نفر از زائران حضرت رضا علیه‌السلام می‌باشد، با مبلغین این مدرسه بود.

وی افزود: یکی از ضروریت‌های مهم برپایی این مراسمات معنوی و استقبال از زائران علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و ائمه معصومین علیهم السلام، باعث ایجاد وحدت و همدلی بین مردم می‌شود.

اسدیان بیان داشت: زمانی که زائران با خستگی راه وارد مکان‌های اسکان می‌شوند و مورد استقبال گرم مبلغان قرار می‌گیرند، این ارتباط صمیمانه در روحیه زائر اثرگذار است، که از کلام آنها رضایت و استقبال از برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی کاملا مشهود بود.

مسئول تربیتی تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله‌علیها مشهد حضور طلاب و مبلغان را در جمع زائران ضروری عنوان کرد و گفت: مبلغان حوزه‌های علمیه خواهران باید از این بستر آماده به نحو احسن استفاده کنند و برای حضور خود در بین زائران از قبل برنامه‌ریزی کامل و جامع داشته باشند.

وی به فعالیت‌های طلاب و مبلغان در این ایام اشاره کرد و افزود: مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله‌علیها مشهد، حدود ۴۵ مبلغ اعم از اساتید و طلاب را به مکان‌های اسکان اعزام کرده است، که کار با کودک، برگزاری حلقه‌های معرفتی ویژه نوجوانان، سخنرانی، مداحی و.... از جمله فعالیت‌های مبلغین در این ایام می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha