جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
شمسی فر

حوزه/ امام جمعه موقت خرم آباد گفت: اسرائیل کودکش بداند پاسخ ایران اسلامی قطعا، محکم‌تر از وعده صادق خواهد بود. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم آباد در جمع نمازگزاران جمعه این هفته در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه امروز رژیم غاصب و ستمگر صهیونیست جنایات بی رحمانه ای در غزه مرتکب می شود افزود:رژیم پوشالی و جعلی صهیونیست با این اقدامات روز به روز در نزد مردم آزاده جهان منفورتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جنایات بی رحمانه در حق کودکان، زنان و مردم غزه دل هر آزاده ای را به درد می آورد، بیان داشت: مسلمانان و آزادگان جهان نباید در برابر این جنایات وحشیانه سکوت کرده و بی‌تفاوت باشند.

امام جمعه موقت خرم آباد از کشورهای اسلامی خواست اگر نمی‌خواهند از لحاظ نظامی با رژیم اشغالگر قدس بجنگند، حداقل روابط تجاری خود را با این غده سرطانی قطع کرده و نگذارند جنایاتی که در غزه اتفاق افتاد این بار در کرانه باختری رخ دهد.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه این روزها رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ قاطع ایران اسلامی در سردرگمی و ترس به سر می‌برد، افزود: اسرائیل کودکش بداند پاسخ ایران اسلامی قطعا، محکم‌تر از وعده صادق خواهد بود.

وی در ادامه به ثبت جهانی دره خرم آباد در یونسکو اشاره و خاطرنشان کرد:این اقدام فرصتی مغتنم برای اشتغال زایی از طریق بوم گردی و گردشگری در استان است.

امام‌ جمعه موقت خرم آباد گفت: مسئولان باید از این فرصت استفاده کرده و با مهیا کردن زیرساخت‌ها، گام‌های خوبی در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در استان بردارند.

گرامیداشت قیام خونین ۱۷ شهریور، آغاز امامت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، سالروز شهادت شهید آیت الله مدنی و رحلت آیت الله طالقانی(ره) از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه موقت خرم آباد در مورد آن ها به ایراد سخن پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha