جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
ث

حوزه/ حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه اسرائیل بزرگترین سیلی را از ایران اسلامی خواهد خورد، گفت: رژیم صهیونیستی خواب عدم پاسخ ایران به جنایات خود را باید به گور ببرد و این را بدانند که پاسخ ایران قطعی و حتمی است ولی زمان آن نامشخص و در اختیار ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش کویرات، ضمن تبریک حلول ماه پر خیر و برکت ربیع الاول، اظهار داشت: در این ماه حوادث تاریخی مهمی از جمله حوادث مهم و تاریخی، لیله المبیت و هجرت تاریخی پیامبر اسلام از مکه به مدینه منوره و همچنین ولادت با سعادت پیامبر خاتم و ولادت با سعادت امام صادق(ع) و ازدواج پیامبر اسلام با حضرت خدیجه و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) اتفاق افتاده است.

امام جمعه ابوزید آباد، افزود: ماه ربیع الاول همان گونه که از نامش پیداست، بهار ماه‌هاست به جهت اینکه آثار رحمت خداوند در آن هویداست.

وی ابراز کرد: در این ماه ذخایر برکات خداوند و نورهای زیبای او بر زمین فرود آمده و می‌توان ادعا کرد از اول آفرینش زمین، رحمتی مانند آن به خود ندیده، چرا که میلاد پیامبر رحمت در این ماه اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه یکی از کارهای خوب در این ماه مسئله ازدواج است، ابراز کرد: چه زیباست با تأسی به پیامبر اسلام(ص) مسئله ازدواج جوانان را در این ماه ربیع قرار دهیم و از طرفی مهریه را آسان بگیریم.

امام جمعه ابوزیدآباد، هفدهم شهریور ماه را از جمله یوم‌الله‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: ۱۷ شهریور را باید با زیباترین خط و با بهترین مرکب نوشت و در اعلاترین نقطه نصب کرد.

وی روز ۱۷ شهریور را به‌عنوان سند حقانیت و مظلومیت ملت رشید ایران در برابر رژیم طاغوت و روز نکبت و ذلت ابدی طاغوت زمان دانست و گفت: ریختن همین خون‌های بی‌گناهان باعث شد پایه‌های حکومت طاغوت پهلوی برای همیشه نابود بشود.

حجت الاسلام قاسمی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهادت شهید محراب آیت الله مدنی به دست منافقین و گرامی داشت یاد آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران، خاطرنشان کرد: امروز ذلتی که بر پیشانی منافقین خورده، به برکت خون این شهدای والا مقام است.

امام جمعه ابوزید آباد با اشاره به حمایت کشورهای مدعی حقوق بشر از رژیم کودک‌کش صهیونیستی، خاطرنشان کرد: این باند تبهکار تروریستی و قاتل در چند ماه گذشته بیش از ۴۰ هزار زن و مرد و کودک بی‌گناه فلسطینی و غزه را به خاک و خون کشید، ولی حتی یک صدا از کشورها و سازمان‌های مدعی حقوق بشر شنیده نشد، بلکه حتی در پشت‌صحنه از این رژیم نیز حمایت کردند.

وی تصریح کرد: به دشمنان هشدار می‌دهیم صبر ملت ایران را لبریز نکنند، همانطور که ملت سرافراز و مقتدرجمهوری اسلامی ایران با دستان خالی در دوران دفاع مقدس و با فداکردن جان و مال خود مانع جداشدن یک متر از خاک وطن شدند، پاسخ جمهوری اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید اسماعیل هنیه نیز قطعی و حتمی است.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه اسرائیل به حول و قوه الهی بزرگترین سیلی را از ایران مقتدر اسلامی خواهد خورد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی خواب عدم پاسخ ایران به جنایات خود را باید به گور ببرد و این را بدانند که پاسخ ایران قطعی و حتمی است، ولی زمان آن نامشخص و در اختیار ایران است.

امام جمعه ابوزید آباد با قدردانی از عموم مردم منطقه بخش کویرات که به جهت شرکت در پیاده‌روی روز شهادت امام رضا(ع)، ابراز کرد: از نیروی نظامی انتظامی، بسیج، سپاه و همه آحاد مردم در بخش کویرات که در نظم و انضباط مراسم‌های دهه آخر ماه صفر نقشی اساسی داشتند و از موکب‌هایی که در طول مسیر برخوردهای کریمانه و پذیرایی داشتند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha