جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
کد خبر: 1181214
۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
طز

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: دو هزار واحد تولیدی فرش ماشینی در کاشان و دوهزار ازدواج در سال داریم، لذا اکر هرکارخانه فقط دو فرش هدیه کند، هر زوج جوانی که در کاشان ازدواج کند یک فرش به عنوان هدیه دریافت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلای بقیه الله الاعظم(عج) کاشان برگزار شد، ضمن تبریک بهار ربیع الاول، با بیان اینکه جوانان باید غل و زنجیر جهیزیه، مهریه و مراسم عروسی سنگین را بشکنند، اظهار داشت: جوانان برای ازدواج آسان باید از پیامبر اکرم(ص) الگو برداری کنند که مهریه همسرشان خواندن سوره کافرون بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه عموم مردم طرح ازدواج پایدار، عالمانه، آسان و به موقع را اجرا کنند، گفت: به کارخانه‌داران منطقه کاشان پیشنهاد می‌کنم برای رونق سنت نبوی حداقل دو فرش از فرش‌های یک سال خودشان را به زوج‌های جوان هدیه کنند.

امام جمعه کاشان ادامه داد: دو هزار واحد تولیدی فرش ماشینی در کاشان و دوهزار ازدواج در سال داریم، لذا هرکارخانه فقط دو فرش هدیه کند، هر زوج جوانی که در کاشان ازدواج کند یک فرش به عنوان هدیه دریافت می‌کند.

وی به جنایات رژیم پهلوی در جمعه سیاه اشاره کرد و یادآور شد: کسانی که جنایات این خاندان را تطهیر می‌کنند، بدانند در ماه رمضان سال ۵۷ با اوج گرفتن اجتماعات میلیونی مردم تهران در ۱۷ شهریور سال ۵۷، این رژیم با هماهنگی سفارت امریکا و انگلیس مردم را به خاک و خون کشید.

عضوخبرگان رهبری با محکومیت هتک حرمت سفیر استرالیا به مقدسات در تهران، تأکید کرد: این سفیر مقدسات ما را زیرپا گذاشته، لذا در سوره مومنون آمده هرکس در ازدواج مسیری غیر از ازدواج حلال الهی را انتخاب کند، متجاوز به حدود الهی است.

وی با بیان اینکه خیانت‌های استرالیا به کشورمان را فراموش نمی‌کنیم ضمن، گفت: از این تریبون مقدس به نمایندگی از مردم غیور کاشان به همه شنوندگان عرض می‌کنم استرالیا نشان داد هنوز مستعمره انگلستان است.

امام جمعه کاشان اظهار کرد: زمانی که کشورمان نیاز به واردات دارو داشت، استرالیا از تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان حمایت کرد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه توضیحات سفیر استرالیا به وزارت خارجه کشورمان کافی نبود، تأکید کرد: از وزارت امورخارجه کشورمان می‌خواهیم به سفرای غربی خصوصا سفیر استرالیا تفهیم کند که مردم غیرتمند ایران، نسبت به احکام الهی و احکام قرآن بسیار حساس هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha