جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
امام جمعه رودان

حوزه/ حجت الاسلام بارانی گفت: وعده انتقام جمهوری اسلامی صدها هزار صهیونیست را آواره و باقی را در جهنم اضطراب نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام بارانی امام جمعه شهرستان رودان در خطبه‌های نماز جمعه، با تسلیت شهادت امام عسکری(ع)، اظهار داشت: تقوا معیار کرامت و بالاترین کرامت است که انسان را به هدف خلقت خود یعنی لقاءالله نائل خواهد کرد.

وی ضمن اشاره به مراسمات باشکوه ماه‌های محرم و صفر و قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری مجالس عزاداری، تصریح کرد: اوج این مراسمات را در ایام اربعین شاهد بودیم که میلیون‌ها نفر در مسیر عاشقی به سوی حرم سیدالشهدا(ع) و اماکن مقدس پیاده‌روی کردند و با اهل بیت(ع) بیعت مجدد کردند.

امام جمعه رودان در تشریح موانع مهم بر سر راه موفقیت دولت چهاردهم، ابراز کرد: سستی بینش و ایمان انقلابی و اسلامی در بعضی مسئولان، عدم باور به ظرفیت‌های درونی کشور، غفلت از دشمن و اعتماد به وعده‌های آنها از جمله موانع رسیدن به پیشرفت کشور است که امیدوارم دولتمردان جدید به این مسائل توجه جدی داشته باشند.

وی با انتقاد از مواضع جدید مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر عدم اجرای تعهدات برجامی از طرف ایران، اظهار کرد: این مترسک آمریکایی‌ها با پررویی نجومی این اراجیف را تکرار می‌کند، اما باید بدانند سیاست‌های حکیمانه و منطقی جمهوری اسلامی در دولت‌های مختلف ثابت است و با رفتن و آمدن افراد نمی‌توانند از این نمد، کلاهی برای خود ببافند و قطعا هم دولت و هم قانون راهبردی اقدام متقابل مجلس اجازه گزافه‌گویی را به آنها نخواهند داد.

وی با اظهار تأسف از سکوت توأم با حمایت مجامع بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: سکوت این مجامع به دلیل تسلط لابی صهیونیستی بر آنهاست، اما به لطف الهی و به برکت خون شهدا، منطقه غرب آسیا زیر چتر جبهه مقاومت است و قطعا مجاهدان مسلمان در این منطقه تعیین کننده سرنوشت ملت‌ها خواهند بود.

امام جمعه شهرستان رودان، حزب الله، انصارلله، حماس و گروه‌های مقاومت را کابوس رژیم صهیونیستی دانست و گفت: وعده انتقام جمهوری اسلامی صدها هزار صهیونیست را آواره و باقی را در جهنم اضطراب نگه داشته، لذا جبهه‌بندی عاشورا امروز در فلسطین بین حق و باطل و ظالم و مظلوم جاری است و به لطف الهی پیروز این نبرد امت اسلامی خواهند بود.

حجت الاسلام بارانی، با اشاره به اجرای طرح کدینگ کارت‌های سوخت در رودان، ابراز کرد: از دادستان و اعضای شورای تامین می‌خواهیم بر نحوه توزیع سوخت در شهرستان نظارت جدی اعمال کنند و با خاطیان برخورد قاطع و مستمر انجام بشود، راه حل مساله توزیع سوخت در نظارت مستمر و برخورد قاطع با خاطیان و متخلفان است.

وی یادآور شد: مسئولان شرکت پخش فراورده‌های نفتی هرمزگان بدلیل اجرای طرح ناقص و پرحاشیه کدینگ که سبب ایجاد ناراحتی و نگرانی در مردم شده، باید نسبت به این موضوع مسئولانه برخورد کنند و ضمن گفت‌وگو و و ارائه دلایل در نواقص در اجرا و پاسخگو بودن، از مردم عذر خواهی کنند و قطعا مردم فهیم و مومن نیز با مسئولان همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha