جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
امام بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد بر حل مشکلات کارخانه نساجی شهرستان تأکید کرد و گفت: مدیران تلاش کنند مشکلات کارگران این واحد تولیدی مرتفع شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن کودکان و مردم بی گناه غزه روز به روز به سراشیبی نابودی و انقراض نزدیک تر خواهد شد.

وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی با حمله به کرانه باختری نمی‌تواند به اهداف خود برسد ولی دشمنان بدانند که با اقتدار و ایستادگی جبهه مقاومت، به‌زودی نابودی می‌شوند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به مشکلات کارخانه نساجی بروجرد گفت: کارخانه نساجی بروجرد مشکلاتی دارد و از رئیس‌جمهور انتظار دارین تیم تحقیقاتی را برای بررسی مشکلات این واحد تولیدی به بروجرد بفرستد تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حدود ۲ هزار کارگر در کارخانه نساجی بروجرد مشغول به کار هستند، بر حل مشکلات کارگران این کارخانه تأکید و خاطر نشان کرد:انتظار می رود مدیران صدای کارگران مظلوم و نان آور خانواده ها را به گوش مسئولان ارشد برسانند تا با پیگیری ها مشکلات کارخانه و کارگران آن مرتفع شود.

وی در پایان با بیان اینکه این واحد تولیدی ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده و همچنین۲ هزار میلیارد تومان طی دو سال گذشته درآمد داشته ولی باز هم کارگران با مشکل روبرو هستند افزود: بررسی و پیگیری وضعیت این کارخانه و مشکلات کارگران باید فوری در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha