شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 7, 2024
ساوه

حوزه / استاد حوزه علمیه گفت: حرکت تشکیلاتی ریشه در مذهب شیعه و حوزه‌های علمیه دارد و ضروری است در سه عرصه علمی، ساختاری و نیروی انسانی تحول ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت دفتر تبلیغات اسلامی ساوه و همکاری مدارس علمیه خواهران و برادران این شهرستان، کارگاه تشکیلاتی مکتب روح الله(ره) با حضور مبلغین، اساتید و دانش آموختگان با حضور حجت السلام سیاحت استاد حوزه در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) برگزار شد.

حجت الاسلام سیاحت در این نشست، با اشاره به ضرورت تولید محتواهای غنی و ایجاد تحولات در عرصه‌های گوناگون، خاطرنشان کرد: حرکت تشکیلاتی ریشه در مذهب شیعه و حوزه‌های علمیه دارد.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است در سه عرصه علمی، ساختاری و نیروی انسانی تحول ایجاد شود و منابع غنی دینی را به روش و الگوی امام خمینی(ره) احصاء نموده و ساختارها را ایجاد نمود.

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: در سطوح تولید و تحقیق، تبلیغ و رسانه و تربیت مدرس هم نیاز به اقدام و عمل می‌باشد تا به بررسی مبانی و معارف مدیریتی امام خمینی(ره) که مورد غفلت واقع شده و شبکه‌سازی تیم رسانه و مبلغان و تربیت و ارزیابی مربیان و مدرسان در دوره‌های مختلف پرداخته شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha