پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
فیلم شور عاشقی

حوزه/ فیلم سینمایی «شور عاشقی» که حرکت کاروان اسرای کربلا از کوفه تا شام را روایت می‌کند، در اکران‌های سینمایی و مردمی خود در دو ماه محرم و صفر بیش از ۱۰۰ هزار مخاطب را میزبانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فیلم سینمایی «شور عاشقی» که حرکت کاروان اسرای کربلا از کوفه تا شام را روایت می‌کند، در اکران‌های سینمایی و مردمی خود در دو ماه محرم و صفر بیش از ۱۰۰ هزار مخاطب را میزبانی کرد.

از این تعداد مخاطب، ۶۰هزار نفر در سینماها، ۲۳ هزار مخاطب از طریق اکران‌های مردمی عمار، ۱۵هزار نفر توسط اکران‌های سیار بهمن سبز و ۱۵۰۰ نفر از مسیر اکران‌های انجمن سینمای جوان به تماشای این فیلم نشستند.

«شور عاشقی» تاکنون تجربه فروش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی در حدود ۲۸۰۰ سانس را داشته که ۲ میلیارد تومان آن از مسیر سینماها و ۶۰۰ میلیون تومان آن در اکران‌های مردمی آن به دست آمده است.

فیلم سینمایی «شور عاشقی» همچنان روی پرده سینماهاست و علاقه‌مندان به ژانر تاریخی و مذهبی می‌توانند تماشاگر آن باشند.

هم‌چنین فعالان فرهنگی برای نمایش این فیلم عاشورایی در مساجد، حسینیه‌ها، سالن‌های شهر، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و ... می‌توانند به نشانی اینترنتی https://ekranmardomi.ir/movie/love-passion مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha