پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
سردار مجیدی

حوزه / سردار مجیدی گفت: پس از عملیات رمضان و نقش اساسی سپاه همدان، دشمن بعثی با بمباران نماز جمعه، از مردم بی‌دفاع و نمازگزاران همدانی انتقام خود را گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان امروز در چهارمین یادواره شهدای عملیات رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره حضور شهید سلیمانی در همدان که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: عملیات رمضان یکی از عملیات‌های حساس و بزرگی بود که سه گردان از همدان در آن حضور داشتند و از این بین ۱۵۰ نفر به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، با تأکید بر اهمیت این عملیات، گفت: پس از عملیات رمضان و نقش اساسی سپاه همدان، دشمن بعثی با بمباران نماز جمعه، از مردم بی‌دفاع و نمازگزاران همدانی انتقام خود را گرفت.

وی با اشاره به حضور شهید سلیمانی در مراسم اولین یادبود شهدای عملیات رمضان در همدان، یادآور شد: پس از حضور شهید سلیمانی در همدان و تشریح جزئیات عملیات، اهمیت و جایگاه این عملیات به نحو بهتری در جامعه تبیین شد.

سردار مجیدی با بیان اینکه شهید سلیمانی با سخنرانی خود در همدان و نکاتی که خطاب به ترامپ گفت، قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید، ابراز کرد: مراسم امروز و شهدای عملیات رمضان، به نام و یاد شهید سلیمانی گره خورده است.

وی تصریح کرد: منطقه قراویز در سرپل ذهاب نیز به عنوان منطقه عملیات رزمندگان همدان ثبت ملی شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha