جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
استمرار برپایی موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران

حوزه/ مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به ظرفیت اسکان شبانه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در حرم مطهر بانوی کرامت از ادامه برپایی موکب‌ها و خدمت‌رسانی به زائران تا دوم ربیع الاول خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، غلامرضا قربان رعیت در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به استمرار خدمت‌رسانی به زائران در روزهای پایانی ماه صفر، گفت: با توجه به حضور زائران ایرانی و خارجی در شهر مقدس قم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده خدمت‌رسانی به زائران همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود در بخش اسکان تا روز جمعه نیز میزبان زائران باشیم.

مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت افزود: در ستاد اسکان شبانه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اسکان داده می‌شوند که اکثریت از زائران پاکستانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: سه موکب در صحن حضرت جوادالائمه در حال خدمات‌رسانی هستند و روزانه ۲۰ هزار پرس در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام و میان‌ وعده‌های صبح و عصر از زائران پذیرایی می‌کنند.

قربان رعیت تأکید کرد: زائر سرای کوثر نیز شبانه ۴۰۰ نفر زائر شامل ۲۰۰ نفر آقا و ۲۰۰ نفر خانم اسکان می‌دهد.

مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت در ادامه گفت: در شبستان نجمه خاتون نیز خیاط‌خانه، تعمیرات البسه خواهران، رخت‌شورخانه و اسکان خواهران در حال خدمات‌رسانی است.

وی افزود: نانوایی نیز تا ۳۰ صفر روزانه ۷ هزار نان پخت کرده و در میان مواکب و ایستگاه‌های صلواتی داخل حرم و وعده صبحانه توزیع کرد.

قربان رعیت تأکید کرد: اورژانس، هلال‌احمر و فوریت‌هایی پزشک نیز تا ۳۰ صفر به زائران خدمت‌رسانی کردند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha