شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 7, 2024
نماز جمعه

حوزه/ امام جمعه موقت اراک گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر جامعه است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد و یکی از مراکز حساس در انتخاب نیروی انسانی، آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور، در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه اراک، در مصلی بیت‌المقدس این شهر اظهار داشت: دولت چهاردهم باید تلاش کند تا از تجربیات موفق گذشته نهایت بهره‌گیری را داشته باشد و در این راستا باید با ایمان، اعتقاد و با شناخت از داشته‌ها، برای پیشرفت هرچه بیشتر در امور مختلف گام بردارد و در مقابل دشمنان خونخوار با توان مضاعفی ایستادگی کند.

وی افزود: نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر جامعه است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد و یکی از مراکز حساس در انتخاب نیروی انسانی، آموزش و پرورش است.

امام جمعه موقت اراک تصریح کرد: نگرانی‌های زیادی در سطح جامعه برای جوانان و نوجوانان وجود دارد و نیاز است وزارت آموزش و پرورش در انتخاب افراد خود برای این نهاد مهم حساسیت ویژه را به کار گیرد.

حجت‌الاسلام حسینی پور در ادامه گفت: فرزندآوری در جامعه باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا چالش‌های جمعیتی در آینده دچار کشور نشود.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی باید پر قدرت‌تر از قبل در صحنه‌های مختلف حضور داشته باشد و این مهم با کار فراوان و شب و روز نشناختن میسر می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی پور با اشاره به قیام ۱۷ شهریور سال ۵۷ گفت: تاریخ باید به خوبی ورق زده شود تا مردم و بویژه جوانان قدر این نظام را بیشتر بدانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha