شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 7, 2024
13

حوزه/ معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: از جمله اهداف دشمن در عرصه جنگ نرم، تغییر در باورها و ارزش های مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، سردار فرج الله مرادی طی سخنانی در نشست تخصصی بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اراک با اشاره به لزوم تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با ابزار هنر و رسانه ابراز داشت: در سایه رفتار حکیمانه رهبر معظم انقلاب، تمدن سازی بیانیه گام دوم در مسیر تکامل قرار دارد و دشمنانی که به دنبال براندازی و رجز خوانی بودند پس از عملیات وعده صادق به التماس افتاده و این مهم به برکت خون شهدای والامقام ایران اسلامی و جبهه مقاومت است.

وی افزود: دشمنان اسلام از آغاز انقلاب، طرح ها و برنامه های گوناگونی در راستای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده و اجرا کردند و بر این باور اشتباه بودند انقلاب اسلامی کمتر از ۲ ماه دوام نخواهد داشت اما خوشبختانه همه محاسبات آنها شکست خورد و تا به امروز این نظام با قوت جلوی تمامیت خواهی مستکبران عالم ایستاده است.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: دشمنان در نگاه نخست، کارکرد انقلاب اسلامی را یک رویکرد سیاسی قلمداد می‌کردند اما به برکت امام راحل و مقام معظم رهبری که ادامه دهنده این راه بودند، کارکرد انقلاب را تمدن سازی و تمدن نوین اسلامی تعریف کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمن با ایجاد جنگ نرم به دنبال کم ارزش جلوه داده ارزش‌های ما بوده و در واقع بحث برجام و دیگر برنامه‌های که امروز توسط دشمنان ارائه می‌شود به دنبال خارج کردن کشور از چهارچوب نظام و بازگشت به رویکرد قبل از انقلاب است.

مرادی با بیان اینکه استان مرکزی در برگزاری یادواره شهدا جزو استان‌های شاخص و ممتاز است، گفت: شهید سوداگر، مسولیت‌های مختلف در مناطق مختلف جنگی داشتند ایشان‌هم نسبت به مسائل روز و هم آینده نگاه ویژه داشتند و پایه گذار دانشگاه اطلاعات و علوم معارف بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha