جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
سردار قریشی

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در وضعیت کنونی، جمهوری اسلامی ایران کشورهای استکباری از آمریکا و انگلیس تا فرانسه را در برزخ انتقام از رژیم صهیونیستی نگه داشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، سردار سید قاسم قریشی، طی سخنانی در نشست تخصصی بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اراک، با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه از جریان مقاومت اسلامی به خصوص در فلسطین ابراز داشت: در کرانه باختری همواره درگیری وجود دارد و وضعیت صهیونیست‌ها در منطقه نابسامان و تیره و تار است.

وی افزود: سرآغاز تشکیل گروه‌های مقاومت در منطقه از جهاد اسلامی و حماس تا حزب الله، برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس و اندیشه امام خمینی (ره) است.

سردار قریشی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشورهای استکباری از آمریکا و انگلیس تا فرانسه را در برزخ انتقام نگه داشته است، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در منطقه نقشه‌های چندین ساله استکبار را نقش بر آب کرده است.

وی حضور در نشست شهدا و ایثارگران را بسیار پرخیر و برکت دانست و گفت: استان مرکزی جز استان‌هایی است که در هشت سال دفاع مقدس در مناطق جنگی کشور و دفاع از حرم حضور پر رنگ داشته است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: جوانان توانمند و غیور استان مرکزی در غالب گردان‌های رزمی، توپخانه و مهندسی رزمی و حمایت از لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب، روح الله و گردن‌های مختلف حضور پررنگ داشتند.

وی با بیان اینکه رویکرد امت حزب الله برگرفته از تفکر امام راحل و شهید چمران است، افزود: در دوران ۸ سال دفاع مقدس کمترین تجهیزات نظامی را داشتیم اما اکنون به برکت دفاع مقدس در حوزه نظامی جز کشورهای برتر و نام آور هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha