جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری گفت: امروز قدرت شبکه مقاومت در منطقه‌ نه تنها می‌تواند در مقابل آمریکایی‌ها بایستد بلکه می‌تواند آنها را مهار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری امام جمعه چغادک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: در سال‌های اخیر دوران جدیدی در غرب آسیا شروع شده، ما امروز در دوره‌ای وارد شده‌ایم که دیگر آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی قدرت اول منطقه نیستند و نظم منطقه با خواسته محور مقاومت رقم می‌خورد.

وی افزود: آمریکا روزی کدخدای بلامنازع دنیا شده بود و در منطقه کدخدایی می‌کرد، امر امر آمریکا بود، دستور دستور آمریکا، اما امروز الحمدالله با ظهور این شبکه جدید یعنی شبکه مقاومت و محور مقاومت به رهبری ایران اسلامی، قدرت از دست آمریکا خارج شده و نماینده خبیث آمریکا که رژیم صهیونیستی است، در منطقه زمین گیر شده است.

حجت الاسلام خدری بیان کرد: امروز قدرت شبکه مقاومت در منطقه‌ نه تنها می‌تواند در مقابل آمریکایی‌ها بایستد، بلکه می‌تواند آنها را مهار کند و این قدرت کمی نیست که به برکت اسلام و به برکت خون مطهر شهیدان و اندیشه اسلام و اهل‌بیت(ع) به دست آمده است.

وی تصریح کرد: غرب آسیا امروز زیر چتر مقاومت قرار و از چتر آمریکا بیرون آمده است، امروز شرایط به نفع جبهه مقاومت تغییر کرده و دیگر مطابق میل آمریکا و اسرائیل نیست که آنها هر وقت اراده می‌کردند درباره کشورهای منطقه باید تصمیم می‌گرفتند.

امام جمعه چغادک بیان کرد: شکست‌های سنگینی اسرائیل از حزب الله لبنان و از جنبش حماس خورد که الان شما می‌بینید دیوانه وار بمباران می‌کنند و دیوانه‌وار زن‌ها و بچه‌ها را می‌کشند، امروز جنایات وحشیانه رژیم خبیث صهیونیستی از سر عجز و ناتوانی و از ترس اضمحلال قریب‌الوقوع است.

حجت الاسلام خدری ابراز کرد: دیوانگی و جنونی که امروز اسرائیل در کشتار دارد نه از سر قدرت که از سر عجز است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha