یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
کد خبر: 1181418
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر کریمی تبار

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: پشت میز نشینی یک آفت بزرگ برای جوانان است، شغل تنها به دولت محدود نمی‌شود و امروزه ظرفیت‌های مهمی برای اشتغال و کسب درآمد در استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار در دیدار با مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر درمان تأمین اجتماعی، با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگ کار و کارگری در اسلام، اظهار داشت: کار عبادت است و افرادی که برای تأمین معیشت خانواده خود و کسب روزی حلال تلاش می‌کنند، در اسلام از مقام والایی برخوردارند.

وی بر ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ کار در استان ایلام تأکید کرد و گفت: پشت میز نشینی یک آفت بزرگ برای جوانان است، شغل تنها به دولت محدود نمی‌شود و امروزه ظرفیت‌های مهمی برای اشتغال و کسب درآمد در استان وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار تصریح کرد: جوانان نباید تنها به شغل‌های دولتی توجه کنند و باید به سمت اشتغال در ظرفیت‌های اقتصادی استان گرایش پیدا کنند.

وی به ظرفیت‌های مهم تعاونی‌ها در استان ایلام اشاره کرد و گفت: خواستار فعال‌سازی هرچه سریع‌تر تعاونی‌های غیرفعال شده هستیم، تا از این ظرفیت‌ها برای اشتغال جوانان استفاده شود.

وی تأکید کرد: حق و حقوق کارگران در استان نباید پایمال شود و اداره کار باید برای احقاق این حقوق تلاش بیشتری کند، پذیرفته نیست عده‌ای به نام پیمانکار، حقوق کارگران را پرداخت نکنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha