شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 7, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: استان بوشهر یکی از برترین استان‌ها در تدوین سند بالادستی در زمینه اقتصاد دانش بنیان و سند تأمین آب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ظهر امروز در جشنواره شهید رجایی، اظهار داشت: در مجامع علمی در نظام مسائل موفقیت در عرصه مدیریت چند شاخص مطرح است.

وی افزود: مدیریت اساسا در ادبیات و فرهنگ اداری به معنای ساماندهی و سازماندهی تمامی منابع انسانی و غیرانسانی در جهت تحقق اهداف سازمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه مدیر موفق کسی است که در این ساماندهی و سازمانی به اهداف سازمانی دست پیدا کند، گفت: اولین شاخص مدیریت موفق، ساماندهی و سازماندهی منابع انسانی و مادی برای دستیابی به اهداف سازمانی است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از شاخص های مدیر موفق داشتن شتاب لازم برای دستیابی به اهداف سازمانی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه اولین موفقیت برای یک مدیر هدایت منظومه تحت مدیریت خود به سمت دستیابی به اهداف سازمانی است، گفت: اگر مدیر در زمان مشخص به اهداف سازمانی برسد و یا شتاب لازم داشته و پیش از موعد به اهداف برسد نشان از توانمندی او است.

وی عنوان کرد: مدیر باید توانایی افزایش دانش کار منابع انسانی داشته باشد به ویژه در شرایط کنونی که سیستم اداری به سمت دولت الکترونیک پیش می رود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به اینکه مدیر باید با کمترین منابع انسانی و استهلاک بهترین بهره‌وری داشته باشد، ابراز کرد: مدیر باید بتواند از منابع اعتباری موجود که یک جغرافیا شامل منابع استانی، ملی، تلفیقی و غیررسمی است برای اتمام پروژه‌ها کمک بگیرد و نباید مدیریت انفعالی داشته باشد.

وی با بیان اینکه مدیر باید دانش هزینه کرد اعتبارات داشته باشد، گفت: یکی دیگر از عوامل موفقیت مدیر تحول در منابع انسانی و مادی است و دنبال این باشد که سازه‌های استاندارد برای شرایط کنونی و ۵۰ سال آینده براساس استانداردهای ملی و فراملی تولید کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اعلام اینکه مدیر باید نسل جوان را ارتقا سطح و دانش دهد، خاطرنشان کرد: مدیر موفق باید سازمان خود را با سازمان ها و نهادهای مرتبط هماهنگ و از دیگر سو با نهادهای غیرمرتبط نیز برای رسیدن به اهداف سازمانی ارتباط ایجاد کند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی، اضافه کرد: ارزش انسان به این است که از خود نام نیک به جا گذارد. تمام زندگی شهید رئیسی پر از افتخار بود و سرافکندگی در آن وجود نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: شهید رئیسی به مملکت، نظام، مردم و آرمان‌ها و ارزش‌ها عشق می ورزید و شبانه‌روز تلاش و کار می کرد.

وی با اشاره به اخلاق و تواضع شهید رئیسی، افزود: ایشان در مصرف بیت المال فوق العاده دقت داشت. او برای حفظ نظام، خیلی از مسائل را به جان می خرید.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: همه باید قدردان نظام و در کنار هم باشیم و در مسیر خدمت به نظام، وحدت و همدلی و همیاری داشته باشیم‌.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یادآور شد: استان بوشهر یکی از برترین استان‌ها در تدوین سند بالادستی در زمینه اقتصاد دانش بنیان و سند تامین آب است.

وی با بیان اینکه بستر پیشرفت در استان بوشهر فوق العاده آماده است، افزود: برای دولت چهاردهم آرزوی موفق داریم و امیدواریم استان بوشهر به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند که در این راستا همه باید برای رسیدن به پیشرفت لازم براساس منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha