یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
آیت‎الله اعرافی به مقام والای شهیدان کاشان ادای احترام کرد

حوزه / مدیر حوزه‌های علمیه کشور صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کاشان با اهدا گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور که به منظور شرکت در آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدارس علمیه کاشان به این شهرستان سفر کرده است، در بدو ورود به این شهرستان، با حضور بر مزار آیت‌الله سیدمهدی یثربی با قرائت حمد و سوره یاد و خاطره نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید کاشان را گرامی داشت.

آیت‌الله اعرافی در سفره یک روزه به کاشان، علاوه بر سخنرانی در جمع ائمه جمعه و جماعت این منطقه و مدیران مدارس علمیه، طلاب و روحانیان در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان و مسئولان شهرستان شرکت خواهد کرد.

شنیدن بیان دغدغه‌های مدیران و کادر مدارس، اساتید، مدیران و کادر حوزه علمیه خواهران، نمایندگان مبلغان امین و هجرت از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه مدیر حوزه‌های علمیه کشور به کاشان است.

شهرستان کاشان در مجموع یک‌هزار و ۸۲۴ شهید والامقام در جریان مبارزات پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت(ع) و دفاع از حریم امنیت و سلامت تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha