یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
دیدار استاندار اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

حوزه/ استاندار اردبیل در سفر به شهرستان بیله‌سوار با خانواده شهید معظم نوروز وطن‌خواهی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، در راستای تکریم ایثارگران و ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت، استاندار اردبیل در سفر به شهرستان بیله‌سوار با خانواده شهید معظم «نوروز وطن خواهی» دیدار کرد.

سید حامد عاملی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، مردم و مسئولان نظام اسلامی را مدیون خون پاک شهدا و دلاوری جانبازان و آزادگان دانست و گفت: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران پاداش مضاعفی دارد زیرا علاوه بر کسب رضایت الهی، در صورت ارائه خدمت بهینه و مطلوب به مردم، روح پاک شهدا نیز دعاگوی شخص خدمتکار می‌شود و این توفیق بزرگی برای مسئولان است.

ولی‌نژاد، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد استان نیز در این دیدار با تأکید بر جایگاه والای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، خدمت‌رسانی بهینه و مطلوب به ایثارگران و تکریم این قشر معزّز را افتخار بزرگی برای مسئولان دانست که نتیجۀ آن، عاقبت‌بخیری و دعای خیر والدین عزیز شهداست.

گفتنی است، شهید والامقام «نوروز وطن خواهی» در بیست و ششم آبان ماه سال ۱۳۴۶ در شهر بیله‌سوار متولد و در ۱۴ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی میمک و در عملیات نصر۶ به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha