یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
دیدار

حوزه/ سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، ارتقا سطح همکاری‌های مشترک سپاه عاشورا و بنیاد شهید استان را عاملی برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی اکبر سلمانی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در دیدار با معاون جدید فرهنگی هنری سپاه عاشورا، انتصاب وی را تبریک گفت و اظهار داشت: با توجه به نقش تاثیرگذار و توانمندی‌های فراوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های فرهنگی و هنری، بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی آمادگی کامل دارد تا ضمن تقویت همکاری‌ها و تعاملات، از این توانمندی در راستای ترویج بیش از گذشته فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت شایسته به جامعه معظم ایثارگری استفاده کند.

سلمانی، با تمجید از سابقه تعامل ارزنده معاون جدید فرهنگی هنری سپاه عاشورا با بنیاد شهید آذربایجان شرقی و رویکرد ارزشمند وی برای تداوم و تقویت همکاری‌های مشترک بین دو مجموعه در دوره مسئولیت جدید، برای او در تداوم راه شهدای والامقام و نیز سربلندی در این مسئولیت مهم و خطیر آرزوی موفقیت کرد.

سرهنگ رسول شیخ بیگی معاون جدید فرهنگی هنری سپاه عاشورا نیز با قدردانی از حضور سرپرست بنیاد شهید آذربایجان شرقی و هیئت همراه، ابراز کرد: سپاه عاشورا برای کمک به موفقیت بنیاد شهید و امور ایثارگران در نیل به ماموریت‌های تعریف شده به‌ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آمادگی کامل دارد.

وی تأکید کرد: در دوره جدید معاونت فرهنگی هنری سپاه عاشورا تعامل و هم افزایی این معاونت با بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، تداوم و همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های مختلف توسعه خواهد یافت.

در پایان این دیدار سلمانی لوح یادبود بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی را به سرهنگ شیخ بیگی تقدیم کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha