دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
رونمایی از ۵ عنوان کتاب پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه مسکو

حوزه/ پنج عنوان کتاب از انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه که به زبان روسی ترجمه شده‌اند، برای نخستین بار در سی‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو به نمایش درآمدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پنج عنوان کتاب از انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با موضوعات علوم تربیتی، روانشناسی و جامعه شناسی که به زبان روسی ترجمه شده‌اند، برای نخستین بار در سی‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو به نمایش درآمدند.

در این نمایشگاه ناشران و توزیع‌کنندگان کتاب از مناطق مختلف روسیه و برخی کشورها همچون جمهوری اسلامی ایران، آلمان، چین، جمهوری آذربایجان و بلاروس در بیش از ۳۰۰ غرفه حضور یافته‌اند.

عناوین کتاب‌های حاضر در این نمایشگاه از انتشارات پژوهشگاه شامل:

۱- کتاب «سیره تربیتی پیامبر صل الله علیه و اهل‌بیت علیه‌السلام(جلد اول)، تربیت فرزند» نوشته دکتر سیدعلی حسینی‌زاده

۲- کتاب «سیره تربیتی پیامبر صل الله علیه و اهل بیت علیه‌السلام(جلد دوم)، تربیت دینی» نوشته دکتر محمد داوودی

۳- «سیره تربیتی پیامبر صل الله علیه و آله و اهلبیت علیه‌السلام(جلد سوم)، تربیت اخلاقی» نوشته دکتر محمد داوودی

۴- کتاب «بهداشت روانی» نوشته دکتر محمدرضا سالاری‌فر، محمدصادق شجاعی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی موسوی اصل، محمد دولتخواه و پرویز آزاد فلاح

۵- کتاب «اسلام و تفاوت‌های جنسیتی در نهادهای اجتماعی» نوشته دکتر حسین بستان (نجفی) می‌باشد.

لازم به ذکر است که معرفی آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در جلسات، بازدیدها و رویدادهای علمی بین المللی استقبال و رغبت مراکز علمی و ناشران بین المللی را در ترجمه و انتشار این آثار به ۱۲ زبان دنیا به دنبال داشته است.

در حال حاضر بالغ بر ۱۲۰ کتاب از منشورات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه توسط مراکز علمی و ناشران بین المللی ترجمه و منتشر شده است که پژوهشگاه در فرآیند ترجمه و انتشار آن هیچ حمایت مالی نداشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha