سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
تبریز

حوزه / نشست مسئولین گروه‌های جهادی طلاب استان آذربایجان شرقی با دبیر قرارگاه مرکزی پیامبر اعظم(ص) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین علی اوسط حسام افروز دبیر قرارگاه پیامبر اعظم(ص) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، با اشاره به اهمیت حضور طلاب در راهبری گروه‌های جهادی، به تبیین فعالیت‌های قرارگاه پیامبر اعظم(ص) در استان پرداخت.

وی با بیان محورهای فعالیتی به اقداماتی همچون شناسایی و رسیدگی به امور مضطرین و بیماران سرطانی، کمک به تعمیر و ساخت و تجهیز مسکن طلاب محروم، استفاده از ظرفیت جهادی نخبگانی برای توسعه اهداف علمی و پژوهشی خانواده طلاب اشاره کرد.

دبیر قرارگاه پیامبر اعظم(ص) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از همه طلاب، خصوصا سرگروه‌های جهادی استان آذربایجان شرقی خواست حضور فعال در این قرارگاه داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی طلاب در عرصه‌های مختلف، طلاب را پیشرانان عرصه ایثار و خدمت معرفی کرد که همیشه با حضور خالصانه خود موجب حرکت سایر اقشار جامعه در فعالیت‌های خداپسندانه می‌شوند.

در این نشست بیش از ۲۵ نفر از مسئولین گروه‌های جهادی طلاب استان حضور داشتند و به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در محورهای معیشت، مسکن، امداد و سلامت پرداختند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha