یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
حسن مصلح امام جمعه برازجان

حوزه/ حجت الاسلام مصلح گفت: توسعه اماکن و امکانات ورزشی با محوریت مسجد و ورزش باید با دید فرهنگی و تربیتی به صورت هدفمند باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان روز گذشته در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، ضمن قدردانی از فعالیت جهادی مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر در پیشبرد ورزش استان به ویژه شهرستان برازجان، اظهار داشت: توسعه اماکن و امکانات ورزشی با محوریت مسجد و ورزش، باید با دید فرهنگی و تربیتی به صورت هدفمند باشد.

وی خواستار حمایت هر چه بیشتر و بهتر از حوزه ورزش مساجد و همچنین اقدامات فرهنگی در مجموعه‌های ورزشی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز ضمن قدردانی از امام جمعه برازجان به خاطر توجه ویژه به حوزه ورزش، گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در ورزش شهرستان و برنامه‌ها ارائه داد و برای توسعه ورزش مساجد قول حمایت هر چه بیشتر در این حوزه را داد.

در این نشست مدیر کانون الغدیر نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی این مجموعه، پیشنهادات و طرح‌هایی در حوزه ورزش استان و شهرستان به ویژه حوزه ورزش مساجد مطرح کرد.

در پایان این نشست با اهدا تندیس از تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و علی اصغر غریبی مسئول دفتر وی بابت توجه و حمایت از کانون فرهنگی و هنری الغدیر قدردانی شد.

گفتنی است پیش از این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و همراهان از مجموعه ورزشی و دفتر کانون فرهنگی هنری الغدیر مصلی جمعه برازجان بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha