سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
عیادت سرپرست بنیاد شهید آذربایجان شرقی از پدر و مادر شهید «عبدی» در بیمارستان

حوزه/ سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از پدر و مادر شهید «اصغر عبدی» که در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز بستری هستند، عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، علی اکبر سلمانی در این عیادت از خداوند برای والدین شهید عبدی بهبود و سلامتی مسالت کرد و با توضیح کادر پزشکی، در جریان روند معالجات ایشان قرار گرفت.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، از دکتر مجتبی محمدزاده لامع رئیس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز که همراه سلمانی در این عیادت بود، درخواست کرد تا هر آنچه برای بهبودی این اعضای بزرگوار جامعۀ ایثارگری مورد نیاز است، فراهم کند.

حاج اکبر عبدی پدر و حاجیه خانم «گلابتون یوسفی حدادان» مادر شهید اصغر عبدی در پی سانحۀ تصادف در مسیر کلیبر به تبریز، از یکشنبۀ این هفته در بخش ترومای بیمارستان امام رضا(ع) تبریز بستری هستند.

رحیم عبدی، برادر شهید، از همکاران ستادی بنیاد شهید است و هم اکنون به عنوان کارشناس اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور فعالیت دارد.

رحمان اصلی‌زاده، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی و جمعی از همکاران اداره مسکن، امور گلزارها و تسهیلات رفاهی اداره کل نیز در این عیادت‌ حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha