سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
مدیر کل بنیاد کرمان

حوزه/ نشست هم اندیشی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با موضوع تحلیل برنامه‌های معاونت فرهنگی و آموزشی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد استان، روسای فرهنگی ستادی، مدیران و معاونین و کارشناسان فرهنگی و آموزشی بنیاد شهرستان‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این نشست با اشاره به این موضوع که ما مدیران اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، گفت: ما خادمین شهدا در یکی از بهترین ارگان‌های فرهنگی این نظام در حال خدمت به بهترین قشر جامعه هستیم.

وی عنوان کرد: واحدهای فرهنگی بنیاد شهرستان‌ها باید با ادارات، هیئت ها، واحدهای فرهنگی سطح شهرستان ارتباط و تعامل خوبی برقرار کرد تا بتوانیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در دل جامعه به بهترین شکل ممکن ارائه دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اظهار کرد: برای کار فرهنگی باید اهداف مشخص داشته باشیم و اولویت‌بندی ها مشخص باشد تا بتوانیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در بین مردم نهادینه کنیم.

در ادامه این جلسه روسای ادارات هنری، آموزشی، فرهنگی به صورت مجزا و تخصصی در خصوص برنامه ها مورد انتظار و عملکرد شهرستان ها در ۵ ماه اول سال به صحبت و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha