سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
کد خبر: 1182137
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
لیگ جت

دبیر رویداد دانش‌آموزی «لیگ جت» در استان بوشهر گفت:یک هزار دانش‌آموز در قالب ۲۰ تیم پنج نفره در لیگ "جت" ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۰ درصد دختران و ۴۰ درصد پسران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام صمد گل‌محمدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار دانش‌آموز در قالب ۲۰ تیم پنج نفره در لیگ "جت" ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۰ درصد دختران و ۴۰ درصد پسران هستند.

دبیر رویداد دانش‌آموزی «لیگ جت» در استان بوشهر با بیان اینکه این آثار در قالب‌های موشن، پادکست و ویدئو بوده است، افزود: ۱۶ تیم از بین این ۲۰ تیم، حائز رتبه شدند و سه اثر به عنوان برتر شناخته شد.

دبیر رویداد دانش‌آموزی «لیگ جت» در استان بوشهر با بیان اینکه ۷۰ درصد ممتازین را دختران و ۳۰ درصد را پسران تشکیل داده‌اند، گفت: به تیم‌های اول، دوم و سوم به ترتیب جوایز ۱۵، ۱۰ و پنج میلیونی درنظر گرفته شده و برای سایر تیم‌ها هدایای نقدی و غیرنقدی اهداء خواهد شد.

حجت الاسلام گل‌محمدی با اشاره به اینکه برنامه استانی این لیگ، شانزدهم مهرماه برگزار می‌شود بیان کرد: داوری این تیم‌ها را نمایندگانی از فرهنگ و ارشاد، صداوسیما، سازمان تبلیغات، دفتر امام جمعه و جبهه فرهنگی برعهده داشتند و کنش‌های رسانه‌ای دانش‌آموزان را مورد داوری قرار دادند.

گفتنی‌ است اکران فیلم‌های این لیگ و مراسم تقدیر از تیم‌های برتر، یکشنبه ۲۵ شهریور ماه در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha