چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
آیت الله علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه کشور ارتحال آیت الله حاج شیخ عباس محفوظی را به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، اساتید حوزه علمیه قم، مردم استان گیلان و رودسر، شاگردان و بیت آن استاد فقید تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور بدین شرح است:

بیشتر بخوانید:

آیت الله محفوظی دارفانی را وداع گفت

آیت الله محفوظی را بیشتر بشناسیم

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال فقیه پارسا و مرجع گرانقدر حضرت آیة الله العظمی آقای حاج شیخ عباس محفوظی (قدس سره الشریف) مایه اندوه و تألم حوزه های علمیه گشت. آن شخصیت برجسته افزون بر طی مدارج علمی در حوزه‌های علمیه قم و نجف اشرف و درک محضر اعاظم و اساتید حوزه و امام راحل اعلی الله مقامه و نیز تربیت شاگردان فراوان و نشر آثار ارزنده، دارای سوابق و مقامات روحی و معنوی و فضائل اخلاقی برجسته بودند و ارتباط ویژه ایشان با مرحوم آیة الله العظمی بهجت (قدس سره) و سیره عملی ایشان آن را نشان می دهد.

این شخصیت بزرگوار در عرصه‌های اجتماعی و خدمت به مردم کوشا بودند و در میدان نهضت امام (ره) و انقلاب اسلامی و مبارزات با رژیم ستم شاهی و تحمل رنج ها در این مسیر و در مناصب گوناگون حوزوی و فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی حضور پیوسته و فعال داشته‌اند و متحمل محنت ها و رنج‌ها شدند و اکنون حوزه علمیه و شاگردان و علاقمندان ایشان از فیض حضورشان محروم گشته اند.

ارتحال ایشان را به حضرت ولی عصر (عج)، مراجع عالی قدر تقلید دامت برکاتهم، رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله‌ العالی، حوزه‌های علمیه، اساتید حوزه علمیه قم، شاگردان آن فقید سعید، مردم ارجمند استان گیلان و رودسر و بیت شریف معظم له و بیوت وابسته تسلیت و تعزیت می گویم و روح و رضوان بی پایان الهی را برای آن استاد بزرگوار و صبوری و شکیبایی و پاداش الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند متعال خواستارم.

عاش سعیدا و مات سعیدا

علی رضا اعرافی
مدیر حوزه علمیه
۲۱ شهریور ماه  ۱۴۰۳
۷ ربیع المولود ۱۴۴۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha