چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
آیت الله محفوظی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی و دکتر عباسی، در پیامی رحلت آیت الله عباس محفوظی، را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان؛ نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان، امروز با صدور پیامی، درگذشت آیت الله عباس محفوظی، از شاگردان و همراهان نهضت حضرت امام راحل (ره) را تسلیت گفتند.

در بخشی از این پیام آمده است:

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ"

خبر ارتحال عالم ربانی، یار دیرین حضرت امام خمینی (ره)، مرجع تقلید گیلانی و از اساتید حوزه علمیه قم، حضرت آیت‌الله العظمی حاج شیخ عباس محفوظی موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

آن مرد بزرگ و الهی سراسر عمر با عزت و پربرکت خود را در مسیر روشن اعتلای اسلام و آموزه‌ها و ارزش‌های آن و اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار بست و سرمنشاء ثمرات ارزشمند و برکات فراموش نشدنی بود که تجلی آن در تربیت شاگردان فراوان نمود عینی دارد.

اینجانبان این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران و به ویژه مردم شریف گیلان، جامعه علمی کشور، بیت معظم و شاگردان و علاقه‌مندان ایشان تسلیت عرض نموده و فردا پنج شنبه ۲۲ شهریور را در استان گیلان عزای عمومی اعلام کرده و برای روح ملکوتی آن عالم ربانی رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسالت می‌نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha