چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
همایش تخصصی و آموزشی مددکاران استان ایلام

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از فعالیت ۱۶ مددکار در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خبر داد و گفت: زحمات مددکاران در تکریم جامعه ایثارگران قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام؛ محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امروز در همایش تخصصی و آموزشی مددکاران اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از زحمات مددکاران اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: تکریم مددکاران اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از جامعه هدف به خصوص خانواده های معظم شهدا قابل تقدیر و ستایش است.

وی افزود: مددکاران پرتلاش بنیاد شهید، خدمت به جامعه شریف ایثارگری را موهبتی الهی می‌دانند و با تمام توان در خدمت این بزرگواران هستند.

رحیمی با اشاره به فعالیت ۱۶ مددکار در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، افزود: در سال جاری برنامه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تقویت واحد مددکاری و افزایش ارتباط مددکاران با جامعه ایثارگران است.

گفتنی است: همایش یک روزه تخصصی و آموزشی مددکاران با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید،سلطان زاده معاون مددکاری اداره کل، داراب پور رئیس حراست و دیگر روسای بخش های مختلف بنیاد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha