چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
کد خبر: 1182281
۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
برنامه خیابان آزادی

حوزه/ در قسمت جدید برنامه «خیابان آزادی»، سعید حیدری، فعال فضای مجازی معروف به سعیدیسم، به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های فضای مجازی در حوزه کنشگری عفاف و حجاب امروز چهارشنبه ۲۱ شهریور ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در جدیدترین قسمت برنامه «خیابان آزادی» با عنوان «کنشگری عفاف و حجاب در فضای مجازی»، سعید حیدری، فعال برجسته فضای مجازی که با نام سعیدیسم شناخته می‌شود، به عنوان مهمان ویژه حضور خواهد داشت.

این برنامه که در روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش می‌شود، به تحلیل و بررسی فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی در حوزه کنشگری عفاف و حجاب اختصاص دارد.

مهمان برنامه آقای سعید حیدری به بررسی انواع شبهات مطرح‌شده در فضای مجازی و ضرورت حضور کنشگران در این عرصه برای پاسخگویی به این چالش‌ها می‌پردازد. همچنین ارتباط بین کنشگران فضای مجازی و کنشگران میدانی و تأثیر متقابل آن‌ها بر یکدیگر مورد بحث قرار می‌گیرد.

این قسمت از برنامه «خیابان آزادی» با محوریت تکنیک‌های عملی و کاربردی برای حضور مؤثر مردم در عرصه کنشگری فضای مجازی به پایان می‌رسد. هدف این برنامه، ایجاد بستری برای آموزش و ترویج کنشگری فعال و هوشمندانه در فضای مجازی در راستای حفظ ارزش‌های عفاف و حجاب در جامعه است.

برنامه «خیابان آزادی» با تهیه‌کنندگی محمدرضا صباحی به مسائل مهم فرهنگی و اجتماعی پیرامون حجاب و عفاف می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha