چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
غ

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه باید نسبت به مقدرات الهی تسلیم باشیم گفت: یکی از بهترین زیارت ها ، زیارت امین الله است و بایدسعی کنیم ، هر روز آن را بخوانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی با حضور در منزل مرحوم محمدی ، معاون فرماندار خور و بیابانک ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان اظهار داشت:همه باید توجه کنیم که زندگی در دنیا موقت است و جهان علیرغم همه بزرگی اش ، ولی خداوند برای ابدیت نیافریده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: وقتی حاج آقا مصطفی خمینی فرزند امام (ره) ، در عراق با حالت مشکوک از دنیا می روند ، بعد از چند روز ، امام (ره) در یک سخنرانی در رابطه با عظمت خداوند و کوچکی دنیا فرمودند ، الان در آسمان ، ستارگانی وجود دارد که ستاره شناس ها می گویند اگر با سرعت نور حرکت کنیم، هفده میلیارد سال نوری زمان می برد تا به آن برسیم . حال با این عظمت ، خداوند می فرماید ، متاع دنیا ، قلیل است و نیز برای ابدیت آفرید نشده است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه کارهای خدا از روی حکمت است گفت: آیت الله رئیسی در سال سوم ریاست جمهوری به شهادت می رسد و هیچ کس فکر نمی کرد ، مردم منتظر بودند تا در چهار سال دوم ریاست جمهوری ایشان ، کارهای زیر بنایی که شروع نموده و انجام داده ، آثار آن کارها در مرحله دوم در زندگی مردم دیده شود ، اما مصلحت و حکمت خدا چیز دیگری بود که ما نمی دانیم ، ولی کلیت آن را می دانیم که خداوند برای مومن خیر می خواهد و بهترین ها را می خواهد و آن را تقدیر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه باید نسبت به مقدرات الهی تسلیم باشیم .گفت: یکی از بهترین زیارت ها ، زیارت امین الله است و بایدسعی کنیم ، هر روز آن را بخوانیم .

امام جمعه کاشان خطاب به خانواده محمدی گفت: این اتفاق افتاده و ما راضی هستیم ، اما بدانیم با حوادث باید بصورت فعال برخورد کنیم نه منفعل.

وی با بیان اینکه روزی خدمت مقام معظم رهبری بودم ، جمعی از جانبازان هم آمده بودند،گفت: بعضی دست نداشتند ، بعضی چشم و ... ، مقام معظم رهبری مثالی فرمودند که اگر زلزله ای بیاید دو نوع برخورد می توانیم داشته باشیم ، اول بی قراری کنیم که خانه ام خراب شد و... این برخورد منفعلانه است ، برخورد دوم این است که اتفاق افتاده و باید خانه را بازسازی کنم، رهبری فرمود، شما جانبازان هم این گونه هستید ، هفتاد درصد ، کمتر یا بیشتر جانبازی دارید ، ولی می توانید از سایر جسم که سالم هست استفاده کنید.

وی گفت ، سرکار خانم حمامی در سفید شهر ، که معلولیت دارد ، اما با پا ، نقاشی های زیبایی می کشد تصویر مقام معظم رهبری و حاج قاسم را کشیده بود.

امام جمعه کاشان خطاب به خانواده مرحوم محمدی گفت : شما هم با این مصیبت ، فعال برخورد کنید، ابوی شما نیست ، اما وجود مادر با شما هست و خدا را شکر کنید و خواهران و برادران ، به برادر بزرگتر مانند پدر احترام بگذرند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یاد آورشد: برای پدر و مادر ، چه حیّ باشند و چه در حیات نباشند ، احترام کنید و خیرات بدهید، به خاطر این احترام و کمک خداوند بسیار انسان را بالا می برد و در زندگی شما تاثیر دارد شما هم هر چه می توانید به مادر کمک و احترام کنید، حتی اگر مادر در کاری امر نکرده ، اما تمایل مادر را می دانید آن را عمل کنید .

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha