پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ |۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 12, 2024
عارف

حوزه/ معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ضرب‌الاجل قانونی مجلس را برای تقدیم بودجه رعایت می‌کنیم، گفت: لایحه بودجه قابل دفاعی را تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمدرضا عارف، امروز چهارشنبه در نشست هیئت دولت با بیان اینکه ضرب‌الاجل قانونی مجلس را برای تقدیم بودجه رعایت می‌کنیم، اظهار داشت: اطمینان داریم که لایحه بودجه قابل دفاعی را به مجلس شورای اسلامی، تقدیم خواهیم کرد.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با تأکید بر اینکه اولویت همه دستگاه‌ها در شهریور، باید بودجه و تدوین آیین‌نامه‌های مربوط به آن باشد، تصریح کرد: از همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی خواسته‌ام در این موضوع با دقت عمل کنند و قطعا باید صدای واحدی درباره بودجه از دولت شنیده شود.
عارف با توجه به سابقه میزان اجرای برنامه‌های ۵ ساله توسعه، گفت: نصاب محقق شدن برنامه‌های پیشین راضی کننده نبوده است، بنابر این، در دولت مصوّب شد که همه دستگاه‌ها، وظایف خود در مسیر اجرایی شدن برنامه هفتم توسعه را مشخص کنند و در کارگروهی که پیگیر تشکیل و مصوّبات آن هستم، طرح‌ها و آیین‌نامه‌های لازم ارائه شود.
گفتنی است، بر اساس این مصوّبه، هر یک از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها، موظّفند آیین‌نامه‌های مرتبط با حوزه فعالیت خود را پس از تدوین، در این کارگروه راهبردی که به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل می‌شود، ارائه کنند تا پس از بررسی و در صورت تصویب نهایی، برای عملیات اجرایی ابلاغ شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha