پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ |۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 12, 2024
حاجی صادقی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه سپاه سنگرنشین خط مقدم انقلاب است، گفت: توفیقاتی که سپاه و بسیج در سنگرنشینی انقلاب دارند بعد از ولایتمداری، به دلیل پیوند با علما و روحانیت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش تخصصی جانشینان و معاونین هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در مشهد مقدس اظهار داشت: ما همواره بایستی تلاش کنیم تا زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه (عج) باشیم. درود بر شهدا و امام شهدا که قطعاً اینان در زمینه‌سازی ظهور سهیم بوده و رسالت خود را به‌درستی انجام دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با اشاره به شرایط و عوامل مهم زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت (عج)، گفت: تولّی و تبرّی دو شرط مهم ظهور است. معنی درست تولّی و تبرّی این است که به‌جز ولی خدا از غیر او اطاعت و پیروی نکنیم؛ یعنی روحیه اطاعت‌پذیری داشته باشیم. امروز رهبری معظم انقلاب، مالک اشتر امام زمان (عج) و جانشین ایشان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تأکید بر این‌که اولین مسئله و مأموریت ما در حوزه نمایندگی، پیگیری سیاست‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: امروز آبروی سپاه مهم است و همه بایستی برای انسجام و افزایی در این مجموعه کمک و تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی توقف ندارد و بایستی مراقب خود باشیم، افزود: امام راحل در پاسخ به کسانی که گفتند بنی‌صدر چیزی باقی نگذاشته و انقلاب در معرض شکست است، فرمودند که انقلاب به راه خود ادامه می‌دهد؛ شما نگران انقلاب نباشید، مراقب باشید که از امواج انقلاب جا نمانید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی به عوامل مؤثر توفیقات کسب‌شده در سپاه و بسیج اشاره کرد و با بیان اینکه بعد از ولایت هیچ مجموعه‌ای همانند سپاه سنگرنشین خط مقدم نیست، گفت: توفیقاتی که سپاه و بسیج در سنگرنشینی انقلاب دارند بعد از ولایتمداری، به دلیل پیوند با علما و روحانیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha