پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ |۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 12, 2024
تصاویر/جلسه هماهنگی برنامه های هفته در استان کردستان برگزار شد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید با برگزاری نشست‌ها و جلسات اثرگذار زمینه تقویت هرچه بیشتر وحدت عملی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، جلسه سیاستگذاری و هماهنگی برنامه های هفته وحدت با حضور حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در کردستان و دیگر مسئولان ارشد استانی امروز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: هر اداره می‌تواند برنامه های ویژه برای هفته وحدت برگزار کند که شامل تنوع و جذابیت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود عنوان داشت: باید با برگزاری نشست‌ها و جلسات اثرگذار زمینه تقویت هرچه بیشتر وحدت عملی فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان داشت: از برنامه‌ها و جلسات کلیشه‌ای باید فاصله بگیریم و به سمت نشست‌های تأثیرگذار با محوریت جامعه دانشگاهی برویم و همچنین خروجی این جلسات نیز مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به جایگاه و اهمیت دانشگاه و مراکز آموزش و علمی در بحث اجرای برنامه های هفته وحدت در کشور به ویژه این استان اشاره کرد و بیان داشت: نقش دانشگاه‌ها در برنامه‌های ‌هفته وحدت‌ پررنگ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha