پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ |۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 12, 2024
سیدمحمد سادات

حوزه/ حجت الاسلام سادات گفت: ریشه‌های تفرقه، ولایت شیطان و مستکبرین عالم، جهل و هوای‌های نفسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد سادات دبیر ستاد هفته وحدت در استان کردستان امروز در جلسه سیاستگذاری و هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان و با حضور نمایندگان و مدیران دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته وحدت در استان، اظهار داشت: وحدت و انسجام یکی از اصول عقلایی و برخواسته از سرشت انسانی و اصول ثابت و همیشگی دین اسلام است.

وی افزود: قطعا هیچ قوم و جامعه‌ای در جنگ و فتنه و نزاع به خیر و سعادت نخواهد رسید و در سایه وحدت و همدلی است که جامعه به آرمان‌ها و پله‌های ترقی گام نهاده و صفا و صمیمیت همه جا را فرا می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، گفت: بی‌شک منشا حقیقی وحدت در جوامع اسلامی دین مبین اسلام، توحید، باور به معاد، قرآن کریم و به‌ویژه وجود نازنین پیامبر اکرم(ص) می‌باشد.

وی ابراز کرد: ریشه‌های تفرقه، ولایت شیطان و مستکبرین عالم، جهل و هوای‌های نفسانی است.

حجت الاسلام سادات، اظهار کرد: شاهد وحدتی منطقی و معقول با جلوه‌های عملی گوناگون، نظیر محبت نسبت به خاندان پیامبر اکرم(ص)، همزیستی مسالمت آمیز اهل سنت در کنار تشیع و بسیاری از تعاملات اجتماعی و فرهنگی در استان کردستان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha