پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ |۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 12, 2024
آیت الله محفوظی

َشهردار قم تصریح کرد: عمر پر برکت آیت الله محفوظی در مسیر خدمت به اسلام با پرورش شاگردانی ممتاز و تحقیق و نگارش آثار ارزشمند در زمینه احکام و اصول دینی با هدف هدایت جامعه سپری شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شهردار قم با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله محفوظی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

در پیام دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله محفوظی از مراجع تقلید و علمای فاضل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تاثر و تألم فراوان گشت.

عمر پر برکت این عالم ربانی در مسیر خدمت به اسلام با پرورش شاگردانی ممتاز و تحقیق و نگارش آثار ارزشمند در زمینه احکام و اصول دینی با هدف هدایت جامعه به سمت آموزه های تشیع، در کنار مبارزات مجاهدانه ایشان پیش از انقلاب و تحمل سال ها زندان دژخیمان پهلوی و تبعید با هدف مقدس شکل گیری یک نظام اسلامی و مردمی، حقیقتا در تاریخ معاصر ایران فراموش نشدنی است.

آیت الله محفوظی تلاش های مجدانه خود به اسلام و انقلاب را پس از تشکیل جمهوری اسلامی با حضور فعال در مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای نمایندگی رهبری در دانشگاه ها نیز ادامه داد. قطعا مسیری که ایشان درعمر بابرکت و تاثیرگذار خود برگزید توسط شاگردان و دوستداران ایشان و اسلام و انقلاب ادامه می یابد.

اینجانب ضمن تسلیت فقدان این عالم وارسته به محضر حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی، طلاب و علمای حوزه های علمیه، برای بازماندگان و بیت این مرجع عالیقدر از محضر حق تعالی صبر جمیل مسالت دارم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha