جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
اراک

حوزه/دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی گفت:ایجاد زمینه لازم جهت آموزش امر به معروف و نهی از منکر از وظایف شورا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت‌الاسلام فرخی، در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر،اظهار داشت: امر به معروف یک موضوع جهانی است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه شورای امربه معروف طبق قانون در ادارات تشکیل شده است. اظهار داشت: شوراها به عنوان یک تشکل درون سازمانی، مغز متفکر و دیده بصیر هر مجموعه هستند و وظیفه دارند تلاش کنند که خوبیها و ارزشها کاهش پیدا نکند بلکه بیشتر هم بشود.

دبیر ستاد امر به معروف استان مرکزی با اشاره به اینکه تمام کشورها دنبال شهروند مسئول هستند، افزود: مسئولیت پذیری اجتماعی مطالبه دولتها است چرا که با امر به معروف و نهی از منکر می توانیم مردم مسولیت پذیر تربیت کنیم.

حجت الاسلام فرخی با بیان اینکه اگر خروجی دانشگاه فرهنگیان دانشجوی مسولیت پذیر و قانون مدار باشد این یک امتیاز خوب برای دانشگاه است، ادامه داد: شورا وظیفه دارد ارزشهایی که در مجموعه ضعیف شده اند را شناسایی کند و در راستای قوت و تحکیم آنها تلاش کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha