یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین طاهری آکردی گفت: در بحث نظارت بر اجرای فریضتین با تشکل‌های مردمی همکاری خوبی داریم، همچنین در شوراهای دستگاه‌های مختلف اداری این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور که به منظور شرکت در همایش دبیران این ستاد به میزبانی استان کهگیلویه بویراحمد در شهر یاسوج حضور یافت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، اظهار داشت: همایش دبیران استان‌ها این بار در کهگیلویه و بویراحمد با محوریت بانوان برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در طول سال چندین بار همایش برگزار می‌شود که در این همایش‌ها، برنامه‌های ستاد امر به معروف را مرور می‌کنیم تا ضمن بررسی ضعف‌ها، تبادل نظر و هم‌اندیشی لازم نیز صورت گیرد.

وی ابراز کرد: در زمینه آموزش در دو حوزه حقیقی و مجازی اقدام می‌کنیم، گفتمان‌های نخبگانی را در قالب نشست‌های علمی و همایش‌ها چه در دانشگاه‌ها و چه در سطح هنرمندان داریم که در جشنواره فیلم فجر نیز چنین هم‌ اندیشی‌هایی وجود داشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور یادآور شد: در بحث نظارت بر اجرای فریضتین با تشکل‌های مردمی همکاری خوبی داریم، همچنین در شوراهای دستگاه‌های مختلف اداری این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بودجه‌ای برای پیگیری پرونده‌های قضایی ندارد، لذا با حضور وکلا، گروه‌های جهادی تشکیل دادیم تا وکلا به صورت جهادی به پرونده‌های آمران به معروف و ناهیان از منکر ورود کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث حجاب و عفاف، بحث تربیت مربی یکی از اولویت‌های ما به شمار می‌رود، همچنین سامانه سو برای ارتباط مردم با مسئولان و دستگاه‌ها طراحی شده که امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی از این طریق صورت می‌گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha