یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
رویداد عنصر مجاهدت

حوزه/ مسئول گروه تبلیغی جهادی امام خامنه‌ای مدرسه جعفریه قائن گزارشی از ارائه خدمات جهادی عمرانی گروه های تبلیغی در قالب رویداد «عنصر مجاهدت» در روستاها و شهرستان های فردوس از توابع خراسان جنوبی ارائه داد.

حجت الاسلام هادی عرب، مسئول گروه تبلیغی جهادی امام خامنه‌ای مدرسه جعفریه قدیمه قاین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، به اهمیت کار و فعالیت جهادی اشاره و ابراز کرد: با عنایت به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تبلیغ جهادی، می بایست به این مسئله اهتمام داشت که در تبلیغ، روحیه‌ی جهادی نیاز است و اگر در همه‌ی کارها روحیه‌ی جهادی باشد، کار، پیشرفتِ مضاعف می کند امّا اینجا تبلیغ بدون روحیه‌ی جهادی، روح لازم را ندارد.

وی با اشاره به همزمانی این ایام با برگزاری نخستین اردوی جهادی کشور از سوی رهبر معظم انقلاب و تعدادی از جهادگران پس از زلزله سال ۱۳۴۷ در فردوس، تصریح کرد: رویداد عنصر مجاهدت همزمانی با زلزله سال ۱۳۴۷ دارد که در آن ایام رهبر معظم انقلاب با تشکیل یک گروه جهادی برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان شهرستان فردوس می‌روند.

مسئول گروه تبلیغی جهادی امام خامنه‌ای مدرسه جعفریه قدیمه قاین ضمن اشاره به اجرای فعالیت سه روزه گروه تبلیغ جهادی عمرانی از ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه در مناطق روستائی فردوس از توابع خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: این طرح برای نخستین بار با ثبت نام اولیه ۱۲ گروه جهادی طلبه کلید خورد و افتتاحیه آن نیز با حضور ٨ گروه ۱۸ شهریورماه برگزار شد که گروه های جهادی استان ها از جمله مازنداران، خراسان رضوی و جنوبی و ... به خدمت جهادی مشغول شدند.

حجت الاسلام عرب با بیان این که این ایام یادآور اولین اردوی جهادی به منظور کمک به مردم زلزله‌ زده فردوس در سال ۱۳۴۷ است که جهادگران به مدت سه روز در روستاهای فردوس به تبلیغ جهادی عمرانی پرداختند، عنوان کرد: گروه جهادی حضرت امام خامنه ای مدرسه علمیه جعفریه قدیمه قاین نیز بمناسبت گرامیداشت ۱۳ شهریور «روز ملی حرکت‌های جهادی و امداد مردمی»، به مدت ۳روز در روستای فتح آباد شهرستان فردوس مشغول به فعالیت های عمرانی و تبلیغی از جمله سخنرانی، قرائت ادعیه، روایت گری، بیان احکام، حلقه های معرفتی، کار با کودک، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز بودند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha