دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
معاونت علمی

حوزه/ مدیر انتشارات حوزه علمیه خراسان، از حضور انتشارات این حوزه در نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی، به نمایندگی از ۶ ناشر برتر در حوزه کتب درسی و کمک درسی خبر داد.

حجت‌الاسلام احمدرضا قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، با بیان اینکه امسال انتشارات این حوزه با هدف خدمت‌رسانی بهتر، و دریافت مجوز فروش از ۶ ناشر برتر همچون انتشارات دارالعلم،‌ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم، دارالفکر، سمت،‌ نشر نصایح و نشر حقوق، در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

وی افزود: انتشارات حوزه علمیه خراسان در این نمایشگاه بیشترین خدمات را به طلاب و اساتید ارائه می‌دهد و بر این اساس امسال در این نمایشگاه بیش از ۹۰ عنوان در قالب ۳۶۰۰۰ جلد کتاب درسی و بیش از ۷۰۰۰ جلد کتاب‌ کمک‌درسی عرضه می‌گردد.

حجت‌الاسلام قوامی با اشاره به برنامه‌های این انتشارات در نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی گفت: اساتید طلاب و پژوهشگران می‌توانند کتب مورد نیاز خود را با تخفیف ویژه تا ۳۰ درصد از غرفه انتشارات حوزه علمیه خراسان فراهم کنند؛ همچنین در ضمن برپایی نمایشگاه، معرفی کتب تازه‌ منتشر شده و مراسم رونمایی از تازه‌های نشر انتشارات این حوزه برگزار خواهد شد.

مدیر انتشارات حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه امسال شاهد حضور همزمان آقایان و بانوان در نمایشگاه هستیم افزود: غرفه‌ای مخصوص خواهران جهت ارائه خدمات راه‌اندازی شده است، که کلیه کتب مورد نیاز خواهران در این غرفه ارائه می‌گردد.

وی تصریح کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه، فروشگاه دائمی انتشارات حوزه از ساعت ۷:۳۰ صبح ‌الی ۱۸ دایر خواهد بود و اساتید، طلاب و پژوهشگران می‌توانند با همان میزان تخفیف نمایشگاهی کتب مورد نیاز خود را از این فروشگاه تهیه نمایند.

حجت‌الاسلام قوامی با اشاره به بُعد مسافت برخی از اساتید و طلاب و فروش اینترنتی کلیه کتب درسی و کمک‌درسی گفت: اساتید، طلاب و پژوهشگران نیز می‌توانند جهت خرید کتب مورد نیاز با مراجعه به سایت انتشارات حوزه علمیه خراسان به نشانی https://book.hozehkh.com/ کتب مورد نیاز خود را تا حداکثر ۳۰، درصد تخفیف خریداری نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha