شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
اردوی جهادی طلاب استان زنجان

حوزه/ مسئول بسیج طلاب استان زنجان گفت: جهادگران حاضر در این اردوی جهادی، در عرصه های مختلف عمرانی اعم از رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس در عرصه فرهنگی همچون برگزاری حلقه های معرفتی و ارتباط گیری با نوجوانان و جوانان به فعالیت پرداختند. 

حجت الاسلام‌ ابراهیم نصیری مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) اهم وظایف سربازان امام زمان (عج) را خدمت در عرصه های جهادی برشمرد و گفت: انجام فعالیت های جهادی در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی،فرهنگی، عمرانی و... از مهم ترین وظایف و رسالت های طلاب حوزه های علمیه محسوب می شود و سربازان امام زمان(عج) باید بیش از پیش روحیه جهاد را در خود تقویت بکنند.

حجت الاسلام نصیری با اشاره به اینکه پیشرفت ایران اسلامی در گرو فعالیت های جهادی و انقلابی است گفت: امروزه برای پیشرفت ایران عزیز علاوه بر فعالیت هایی که نهاد های مختلف در زمینه های گوناگون انجام می دهند فعالیت های جهادی و انقلابی نقش مهمی در رشد کشور دارند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری بدون کار جهادی و انقلابی کشور به سامان نخواهد رسید.

وی در ادامه گفت: اردوی جهادی طلاب استان زنجان به همت جهادگران، آغاز و در روستای گوزل دره به مدت سه روز برگزار شد.

حجت الاسلام نصیری اضافه کرد: جهادگران حاضر در این اردوی جهادی، در عرصه های مختلف عمرانی اعم از رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس در عرصه فرهنگی همچون برگزاری حلقه های معرفتی و ارتباط گیری با نوجوانان و جوانان به فعالیت پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha