سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

حوزه/ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۶ هزار برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت و کانون بسیج اقشار استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب، یک قدرت اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی درم حساس‌ترین نقطه جهان ظاهر شد و قدرت‌های شرق و غرب به‌ویژه آمریکا و اسرائیل منافع خود را در خطر دیدند.

وی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی جبهه‌های مختلف و گروه‌های تروریستی را به راه انداختند، یادآور شد: تقدیم ۱۷ هزار شهید ترور در کشور نتیجه این توطئه‌های دشمنان است و مردم همه فتنه‌ها را خنثی کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: ابرقدرت‌ها تصمیم گرفته بودند با اقدام نظامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را از پای درآوردند و آن را تجزیه کنند و جنگ تحمیلی را به راه انداختند.

وی با اشاره به اینکه صدام جنایتکارترین فردی است که رژیم بعث را هدایت می‌کرد، عنوان کرد: صدام بیش از ۲ میلیون نفر مردم عراق را به خاک و خون کشید.

سردار کرمی با اشاره به اینکه رژیم بعث عراق در عملیات اول تهاجم بیش از ۱۵ هزار مترمربع از خاک کشور تجاوز کرد، ادامه داد: کشورهای مختلف بر علیه ایران از این رژیم حمایت کردند و امکانات مختلف در اختیار آن‌ها گذاشتند.

رزمندگان ایرانی صحنه‌های زیبای مجاهدت و شجاعت را به نمایش گذاشتند

وی تصریح کرد: ابرقدرت‌ها در زمان جنگ تحمیلی اعلام کردند که اگر عراق در کوتاه مدت نتواند بر جمهوری اسلامی پیروز شود، آمریکا وارد میدان می‌شود که با پاسخ رهبر کبیر انقلاب که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند مواجه شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه رزمندگان ایرانی صحنه‌های زیبای مجاهدت و شجاعت را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: رمز پیروزی ما مقاومت در برابر همه دشمنان، لطف خدا، وجود رهبری هوشمندانه، پشتیبانی مردم و وحدت سپاه و ارتش است.

وی به رشادت‌های رزمندگان در عملیات فتح‌المبین، ثامن‌الائمه، عملیات والفجر ۸ و سایر موارد اشاره کرد و گفت: تعابیر مختلفی از صحنه‌های به یادماندنی دفاع مقدس شده و برخی شب‌های کربلای ۵ شب‌های قدر انقلاب می‌دانند.

سردار کرمی نقش رهبری و روحیه جهادی در عزت و سربلندی کشور را مهم خواند و افزود: به پشتوانه همین سرمایه‌ها ما یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و دشمن که در جنگ نظامی شکست خورد به جنگ فرهنگی و تحریم دست زد.

وی با اشاره به اینکه امروز یمنی‌ها به عنوان یک ابرقدرت از ملت‌های مسلمان و مظلوم و فلسطین دفاع می‌کنند، خاطرنشان کرد: سیستم دفاعی رژیم صهیونیستی نتوانست موشک یمن را منهدم کند و جبهه مقاومت در برابر جبهه استکبار ایستاده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه به برکت مجاهدت همه رزمندگان و رهبری امامین انقلاب جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و قدرت می‌درخشد، تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح در اوج آمادگی هستند و بسیج نیز در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت می‌کند.

رزمایش الی بیت المقدس ۲۹ شهریورماه در زنجان شروع می‌شود

وی به اشاره به اینکه سالانه نزدیک ۲ هزار عنوان برنامه ابلاغ می‌کنیم، اعلام کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده که اجرای بیش از ۶ هزار برنامه توسط حوزه‌های مختلف را دربرمی‌گیرد.

سردار کرمی رژه نیروهای مسلح و رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس را از برنامه‌های مهم برشمرد و گفت: رزمایش ۲۹ شهریورماه شروع می‌شود و روز سی‌ام با حضور یکی از فرماندهان نیروهای مسلح در پادگان مالک اشتر برگزار می‌شود که ۱۰ هزار بسیجی در این رزمایش‌ها مشارکت دارند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی در ۵۷ روستا را به اتمام رساندیم، عنوان کرد: بسیج سازندگی در سد گلابر پروژه بزرگی را اجرا کرده و منتظر تأمین اعتبار برای اجرای تصفیه‌خانه هستند.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری زنجان، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سپاه برای آبرسانی و ساخت خانه‌های محروم منعقد شده و پیگیر اجرایی شدن آن هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha