سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
21

حوزه/ مسئول سازمان بسیج سازندگی مازندران گفت: هم اکنون در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی در سطح استان، چهار هزار و ۵۰۹ طرح در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سرهنگ پاسدار محمد مهدی اقبال پور در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به این که پروژه‌های مختلفی از سوی قرارگاه سازندگی بسیج در دست اقدام است، گفت تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های آبرسانی در استان مازندران هزینه شده است.

وی با اشاره به این که هزار و ۴۵۰ صندوق کوچک در استان تشکیل شده است، افزود: در حال حاضر ۵ هزار گروه جهادی در سطح استان مازندران در حوزه‌های مختلف به فعالیت مشغول هستند.

مسئول بسیج سازندگی استان مازندران با اشاره به شناسایی ۵۰۰ روستا برای اجرای طرح توانمندسازی گفت: در سال جاری بیش از ۱۵۰ روستا رأی اجرای طرح‌های اقتصادی هدف‌گذاری شده است.

وی یادآور شد: به طور میانگین ۶۰ گروه جهادی در حوزه‌های مختلف اعم از ساخت خانه محرومان‌ها و ارائه خدمات گوناگون در مازندران به فعالیت می پردازند.

اقبال پور تعداد پروژه‌های در دست اجرا را بیش از ۴۵۰۰ پروژه عنونا کرد و افزود: ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و تکمیل این پروژه‌ها نیاز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha