سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
زهرایی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج سازندگی از راه‌اندازی ۱۴ قرارگاه تخصصی در کشور در راستای تسهیل خدمت رسانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سردار محمد زهرایی در حاشیه بازدید از برخی طرح های جهادی در استان مازندران در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهداف مهم دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی ابراز داشت: برای اینکه در جنگ روایت‌ها و ترکیبی موفق شویم باید به رسانه و فضای مجازی به اندازه‌ای که در این نبرد مهم هستند بپردازیم.

وی با بیان این که فعالان و اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ ترکیبی قرار دارند، افزود: از این رو باید پشتیبانی لازم نیز از این جبهه به عمل آید و باید با شناخت صحیح از دشمن اصحاب رسانه روایت اول را در دست گیرند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: در بسیج سازندگی در ادامه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سند و گام دوم بسیج تدوین و تهیه شده و قرار بر این است تا کار قرارگاهی انجام دهیم.

وی قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی را از زیر مجموعه‌های بسیج سازندگی برشمرد و افزود: چهار موضوع در قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی در دستور کار قرار دارد که گسترش کمی و کیفی گروه‌های جهادی از جمله آن است.

زهرایی همچنین با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌ها شورای جهادی راه‌اندازی شد و در کشور نیز مجمع جهادی فعال شده است، گفت: مجامع و شوراهای جهادی و مدرسه جهاد کار اندیشه‌ای انجام می‌دهند، ضمن آن که هم اکنون ۱۱۰ قرارگاه پهنه‌ای در کشور فعالیت می‌کنند و در استان نظیر کرمان به دلیل پهناوری ۶ قرارگاه پهنه‌ای فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به این که ۵۴۳ قرارگاه شهرستانی نیز فعال شده است، افزود: ۱۰ هزار محله باید صاحب قرارگاه جهادی شوند و تاکنون هزار محله دارای این قرارگاه شدند.

مسئول بسیج سازندگی کشور از راه‌اندازی ۱۴ قرارگاه تخصصی در کشور خبر داد و بیان داشت: قرارگاه جهادی اربعین از جمله این قرارگاه‌های تخصصی به شمار می‌رود و سال گذشته تأمین و توزیع آب سرد بین زائرین را بر عهده گرفتیم و تأمین لوازم سرمایشی موکب داران از دیگر کارها بوده است، همچنین کمک به ترمیم مواکب را از دیگر اقدامات قرارگاه‌های تخصصی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha