سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
ی

حوزه/ باحضور نماینده ولی فقیه در کاشان، از اعضا واحد راهنمایی زائرین و امور گمشدگان حج و زیارت کاشان در ایام اربعین ۱۴۰۳ تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه در کاشان، از اعضا واحد راهنمایی زائرین و امور گمشدگان حج و زیارت کاشان در ایام اربعین ۱۴۰۳ تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته وحدت و تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبراکرم(ص)، اظهار داشت: وصف دلالت و راهنمایی از اوصاف خداوند متعال است و امام زمان نیز دلالت‌گری و راهنمایی می‌کند و شما نیز در طول خداوند و امام زمان(عج)، واجد وصف راهنمایی کردن هستید.

عضو خبرگان رهبری افرود: محبت و عشق به سیدالشهدا جاذبه‌ای دارد که همه ناپاکی‌ها را از وجود آدمی پاک و تطهیر می‌کند.

حمیدرضا بهروزی فر مدیر حج و زیارت کاشان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات خادمین افتخاری حج و زیارت کاشان در ایام اربعین ۱۴۰۳ گزارشی از فعالیت‌های اعضای واحد راهنمایی زائرین و امور گمشدگان در شهر کربلا را ارائه نمود.

در ادامه سید مهدی واجدی رئیس هیات مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی کاشان به نمایندگی از مجموعه کارگزاران زیارتی شهرستان، ضمن تشکر از تلاش گروه راهنمایان در ایام اربعین و ارج نهادن به زحمات این گروه با بیان روایتی از امام هادی(ع) اظهار کرد: خادمین افتخاری اربعین، راهی جز اباعبدالله الحسین و عشقی جز عشق به سیدالشهدا را در قلب خود انتخاب نکرده‌اند و این خود برای معرفی خادمین افتخاری اربعین کافیست.

در ادامه تعدادی از اعضا به بیان خاطرات خود از ایام اربعین حسینی پرداختند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، از ۳۵ نفر خادمین افتخاری اربعین با اهدا لوح سپاس، تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام./

خادمین افتخاری اربعین ۱۴۰۳ منطقه کاشان تجلیل شدند

خادمین افتخاری اربعین ۱۴۰۳ منطقه کاشان تجلیل شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha