سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
غلامرضا حسن‌پور

حوزه/ مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور از آمادگی هزار گروه جهادی این سازمان برای کمک به بازسازی غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا حسن‌پور مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور امروز در اولین رویداد ملی جهادگران و الگوهای موفق کسب و کار این سازمان که در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار داشت: گروه‌های جهادی بسیج اصناف در کشور گسترش یافته‌اند به نحوی که اکنون هزار گروه جهادی فعال داریم، گروه‌هایی که وظیفه آن‌ها انجام کارهای فنی و تخصصی برای مردم مناطق محروم است.

سردار حسن‌پور افزود: گروه‌های جهادی در راهپیمایی اربعین هم حضور داشتند و خدمات فنی و تخصصی خود را علاوه بر زائران ایرانی به برخی مردم عراق هم که نیازمند این خدمات بودند، ارائه می‌کردند.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به برنامه این سازمان برای افزایش گروه‌های جهادی به هشت هزار گروه اشاره کرد و یادآور شد: تعداد این گروه‌ها به تعداد اتحادیه‌های صنفی کشور افزایش خواهد یافت و در کنار این فعالیت‌ها نگاهی هم به ایجاد اشتغال خواهند داشت.

وی با اشاره به راه‌اندازی اتحادیه بین‌المللی تجار امین و گروه‌های بازیاب، ابراز کرد: باید اندیشکده خاص گروه‌های جهادی و فعالان اقتصادی داشته باشیم تا با استفاده از دانش و هوش مصنوعی، کسب و کارهای خرد و خانگی را توسعه دهیم.

سردار حسن‌پور به تخریب بسیاری از مناطق غزه توسط صهیونیست‌های جنایتکار نیز اشاره کرد و گفت: اگر شرایط لازم فراهم شد، هزار گروه جهادی بسیج اصناف آمادگی دارند که به مردم غزه در بازسازی مناطق آسیب‌دیده از جنایات ارتش رژیم صهیونیستی کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha