سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: هر کس سپاه و نیروهای مسلح را تضعیف کند و زنان را دچار انحراف و انحطاط کند، سنی و شیعه و اقوام را به جان هم بیاندازد و رشد و پیشرفت علمی کشور را متوقف کند در زمین استکبار بازی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ظهر امروز در دیدار با فرمانده و معاونین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: اگر کارهایمان بر اساس تقوا باشد خداوند به ما عنایت فراوانی می کند.

وی درباره شرایط آینده جهان و نقش ایران و نیروهای مسلح بویژه سپاه در نظم نوین آینده، بیان کرد: تاریخ سیاسی جهان از همان ابتدا با سهم خواهی ها و سلطه گری ها مواجه بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: کشورهای دارای قدرت ملی و اقتدار فراملی دنبال گسترش جغرافیای سیاسی و افزایش اقتدار بین المللی خود هستند تا قدرت حوزه استحفاظی و توان ثروت خود افزایش دهند و این گونه استعمار به وجود آمد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه استعمارگران در پوشش استعمار و سلطه گری ادعای آبادانی کشورها را مطرح می کردند، گفت: استعمار در طول تاریخ سه دوره شکل عوض کرده است که الان در سخت ترین و پیچیده ترین شکل خود است.

وی با بیان اینکه اولین نوع استعمار، استعمار کهنه از طریق حمله نظامی بود، عنوان کرد: عامل اصلی پیروزی کشورهای استعماری، قدرت نظامی شان بود اما چون با ابزار سخت محقق می شد، هزینه سنگینی داشت و روح مقاومت در کشور مستعمره ایجاد می شد، بنابراین به سمت شکل گیری استعمار نو و فرا نو حرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: استعمار کهنه از طریق جنگ سخت شکل می گرفت، در استعمار نو یک دست نشانده در کشورها بر سر کار می آمد اما در استعمار فرانو مردم را محور قرار دادند و جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه الان جهان در شرایط جنگ جهانی نرم قرار دارد ولی ما آن را احساس نمی کنیم، افزود: ویژگی جنگ نرم صید شدن بدون درک صید و شناخت صیاد است به همین خاطر دشمنان تهاجم ادراکی و فکری و فرهنگی برای مهندسی جامعه شکل دادند.

نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه هدف دشمن در جنگ نرم گرفتن هویت دینی و ملی از جامعه و تزریق هویت جدید مطابق میل استعمارگران است، گفت: هدف دشمن در جنگ نرم ایجاد دگردیسی اعتقادی و اندیشه در جامعه است.

وی با بیان اینکه استعمارگران دنبال تک قطبی کردن جهان هستند، بیان کرد: فاصله گرفتن مردم از یکدیگر و جلوگیری از شکل کیری اجتماعات، تغییر سیستم تغذیه از سنتی به الکترونیک و مدیریت کردن آب و غذای مردم از برنامه‌های استعمارگران است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری یادآور شد: دشمنان دنبال این هستند که تمام نیازها و زندگی مردم جهان از حیث فکری و مادی در یک هرم به ظاهر باز اما فوق‌العاده استبدادی باشد تا آن را مدیریت کنند.

وی گفت: دشمنان برای دوره گذار از نظم نوین به نظم آینده چند کشور را مزاحم خود می بینند که چین با قدرت اقتصادی، روسیه با مولفه قدرت اتمی، کره شمالی با قدرت رو به پیشرفت اتمی و بعدی ایران است که برای هر کدام از این کشورها برنامه ای دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اعلام اینکه ایران دارای تنوع مولفه قدرت است، عنوان کرد: نقطه قوت ایران، اسلام و مکتب اهل بیت و موازین دینی است. بنابراین دشمنان در اطراف ایران اسلام های تقلبی درست کردند که نمونه آن داعش است.

وی با بیان اینکه در یک کلام مولفه قدرت اعتقادی ایران، امام حسین(ع) و حضرت مهدی(عج) است برای همین دشمنان با اربعین مخالفت می‌کنند، اضافه کرد: دومین مولفه قدرت ایران، استعداد شگرف بویژه در علوم نوین مانند سلول های بنیادین و هوا فضا و سومین مولفه قدرت نیز تنوع در حوزه ثروت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، تاریخ پرشکوه ایران را دیگر مولفه قدرت دانست و افزود: وحدت مردم ایران بر اساس دین شان، نقش زنان و حضور نیروهای انقلابی در یک جغرافیا به نرخ بالا از دیگر مولفه‌های قدرت ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه مولفه مهم قدرت در ایران مقام معظم رهبری است که مردم از آن تقلید می کنند، بیان کرد: بنابراین دشمن با جنگ ترکیبی به جنگ ایران آمده است و در اغتشاشات قبل آن را آزمایش کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اعلام اینکه توانمندی نیروهای مسلح و پیشرفت روز افزون در صدر آن سپاه و بسیج دیگر مولفه قدرت ایران است، ابراز کرد: دشمن از جنگ روی زمین با ایران می ترسد و دنبال جنگ از دور است.

وی با تاکید بر اینکه محاصره ایران از طریق مدیریت کشورهای اطراف برنامه دیگر دشمن بود، یادآور شد: کار بزرگ مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی و سپاه این بود که نه تنها نگذاشتند حلقه محاصره دور ایران تنگ شود بلکه کشور ایران را این قدر گسترش دادند که محور مقاومت رینگ های حفاظتی ایران شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مولفه اصلی قدرت ایران شمس الشموس و منظومه قدرت یعنی مقام معظم رهبری است، گفت: هر کس سپاه و نیروهای مسلح را تضعیف کند و زنان را دچار انحراف و انحطاط کند، سنی و شیعه و اقوام را به جان هم بیاندازد و رشد و پیشرفت علمی کشور را متوقف کند در زمین استکبار بازی کرده است.

وی افزود: دشمن به دنبال مدیریت نظم آینده جهان است اما خداوند می فرماید شما نمی توانید و نظم آینده جهان از آن اسلام و مهدی آل محمد(ص) و پیروان او است و به زودی مرگ رژیم صهیونیستی را خواهیم دید و سپاه در خط مقدم حرکت حضرت مهدی(عج) به سمت حکومت آن منجی عالم بشریت است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha